VW Polo Style black

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

VW Polo Style black

Post autor: Wojciechus »

Witam, wszedłem ostatnio w posiadanie bądź co bądź rzadkiej wersji VW Polo. Dokładnie to dostałem go po tacie, który postanowił przesiąść się na golfa 3. Autko z roku 1993, w Polsce jest już od 4 lat no i niestety nasze warunki trochę dały mu się we znaki. Ale o tym później. Załączam kilka zdjęć. Pierwsze 4 zdjęcia w aranżacji letniej zaś dwa pozostałe w zimie i gorszej jakości bo robione telefonem za co przepraszam ;)

Wyposażenie:
silnik 1.3 55 KM
skrzynia 5 gang
szybki atermiczne zielone
sportowe fotele
sportowa kierownica
halogeny przednie
szyberdach
licznik z obrotomierzem
czarne wykończenia wnętrza
felgi (na zdjęciach lemmerz ale na wiosnę będą identycznie wyglądające BBS Mahle)
białe kierunki
tylne lampy dymione
pakiet dla palących (w sumie nie wiem po co to goebbels kupił skoro, nikt w nim nigdy nie palił :P)
spojler i grill i lusterka w kolorze auta
na zimę orginalne kołpaczki dostępne tylko w wersji czarnej style
plastiki na progach i nadkolach
4 głośniki, do tego radio vw gamma IV (mam też 6-cd zmieniarkę ale muszę skończyć składać kabelek łączący radio ze zmieniarą)


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Niestety ustępująca obecnie zima zrobiła swoje i autko trochę straciło swój wcześniejszy blask. Ot krytyczny moment w życiu każdego "pełnoletniego" samochodu.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Zrobił się niepożądany rost-style, auto ponadto chwyciło trochę wody do bagażnika, trochę to przygniło i zrobił się niemiły zapach zgnilizny. Wiem, że woda leje się przy którymś ze świateł tylnych, ale którędy jeszcze może wpadać do środka to nie wiem. Mokro jest wzdłuż tylnej belki bardziej od strony kierowcy, i w górnym (głębszym) prawym rogu bagażnika, przy samym fotelu tylnym. Nie wiem skąd tam może brać się woda. Autko jest dość wyjątkowe, bo szukając rok części zamiennych w kolorze znalazłem tylko jeden czarny metalic gdzieś na zachodzie Niemiec (kolega z tematu niżej ma co prawda wersję czarny metalic ale w wersji kombi no i na pewno nie na części ;)). Jest w bardzo dobrym stanie technicznym, odpala w największe mrozy. Wszystkie "bajery" działają ;) jedyny problem jaki mam to klamka kierowcy, w której wyrobiło się chyba cięgno i trzeba się trochę z drzwiami naszarpać. Chciałbym to autko doprowadzić do stanu idealnego. Prosiłbym o jakieś rady, czy da się to zrobić tak żeby to zaraz znów nie zaczęło mi rdzewieć? Nie zależy mi bowiem na efekcie, że po roku auto znów oblezie mi rdzą wszędzie gdzie lakiernik go "dotknął"
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Kolego woda moze dostawc sie przez listwe ta nad rejestracją. U mnie listwa byla peknieta i woda pakowała do klapy i zaczeła rdzewiec. Wyciąg klapę wyczyśc dobrze zabezpiecz i uszczelnij ten plastik albo wywal go całkowicie i zrób bez niego ja tak zrobilem pół gładko i wszystko jest ok. Polakierujesz i bedzie ok
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

wymień całą klapę i po kłopocie
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Całą klapę już oglądałem wnikliwie i wiem, że cała jest do wywalenia, szukałem pod kolor ale przy czarnej perle to jak znaleźć igłę w stogu siana niestety. Klapa na rancie ma już dziury na wylot niestety i właśnie głowy nie dam, że gdzieś przez klapę woda nie daje do środka tylko pochyłość bagażnika sprawia, że pojawia się w wymienionych miejscach. Z klapą zwlekam, bo pewnie jak kupię inną to podgrzewanie szyby będzie miała załatwione (u mnie nie działa jedna wiązka raptem) a zimą jednak ciężko bez tego.
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Fajna wersja :) dobre koło, gleba i będzie super polo ;-)
P
PeroG40
Początkujący
Początkujący
Posty: 192
Rejestracja: 12 paź 2010, 21:03
Lokalizacja: Zdolnysląsk

Post autor: PeroG40 »

dbać szanować i bedze cieszyć , z czasem możę jakiś 3f i bedzie git..
Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 18:40 przez PeroG40, łącznie zmieniany 1 raz.
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

fajnie że kolejna Style pojawiła się na forum i na dodatek w ładnym kolorze ;) w moim kombiaku woda lała się obok prawej lampy, między progiem a lampą, była malutka dziurka a woda leciała aż pod kanape i jeszcze do dziś śmierdzi wilgocią w aucie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Jak się trochę ociepli, bo niestety nie dysponuję garażem (nad czym ubolewam) będę musiał odkręcić lampy tylne i zajrzeć co tam się dzieje, bo tak jak mówisz Speede tam mikrodziurka może powodować powódź. Ruda niestety zaatakowała mi progi, ranty tylnego słupka przy klapie, całą tylną klapę, pas pod tylnymi lampami, wlew paliwa i drzwi. Póki tego nie ogarnę to raczej sucho w aucie nie będzie. Radzilibyście jakoś to ratować czy dać do lakiernika niech robi wszystko od zera, porobi wspawki i tak dalej (niestety sam nie zrobię, bo nie mam nawet garażu, a na powietrzu jakiekolwiek malowanie to kpina nie malowanie)? Jak wszystko będzie w idealnym stanie to możnaby pomyśleć o jakimś zawieszeniu, które sprawiłoby, że polo bardziej kleiłoby się drogi ;) Co do swapa, to za drogi interes. Nawet doprowadzenie tej blacharki do stanu znośnego sporo zakosztuję myślę :-(
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

miło widzieć kolejne polo style, też mam ten model ale z silnikiem 3f
ruda jak to ruda zawsze wyłazi, też poszukuję kilku elementów nadwozia (drzwi L i P i lewy błotnik przedni) w moim kolorze (butelkowy zielony metalic - LC6U albo LC6V nie pamiętam)


ciesz się ze masz wodę w bagażniku (ale sprawdź czy nie masz pod kanapa wilgoci) ja mam wodę z przodu od strony kierowcy i musiałem wyjąć dywan bo kałuże się zrobiły i śmierdziało - teraz trzeba znaleźć skąd leci a to nie łatwe ze względu na spaghetti kabli pod deską
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

[quote=""Marcin86c""]miło widzieć kolejne polo style, też mam ten model ale z silnikiem 3f
ruda jak to ruda zawsze wyłazi, też poszukuję kilku elementów nadwozia (drzwi L i P i lewy błotnik przedni) w moim kolorze (butelkowy zielony metalic - LC6U albo LC6V nie pamiętam)[/quote]

Masz o tyle łatwiejsze zadanie, że butelkowych jest odrobinę więcej. Ostatnio nawet na allegro była sprzedawana na części, w bardzo ładnym stanie elementy.
ciesz się ze masz wodę w bagażniku (ale sprawdź czy nie masz pod kanapa wilgoci) ja mam wodę z przodu od strony kierowcy i musiałem wyjąć dywan bo kałuże się zrobiły i śmierdziało - teraz trzeba znaleźć skąd leci a to nie łatwe ze względu na spaghetti kabli pod deską
Z przodu wilgoć też miałem, ale nie jestem pewny czy dlatego, że gdzieś mi się wlewa czy dlatego, że trochę z opóźnieniem zmieniłem dywaniki na gumowe - zimówki. Pod kanapą na szczęście jest sucho, za to bagażnik aż pływa, wykładzinę z bagażnika mam chyba już do wywalenia, bo całkowicie rozmokła stojąc w wodzie, zapasówka tak mi zardzewiała, że aż się felga kruszy jak się palcem uszczypnie... Także tylko się zrobi pogoda to rozkręcam lampy, bo chyba to jest źródło moich problemów z wilgocią w aucie.
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Napisałem odpowiedź ale administracja coś kuleje, bo nie dodała mojego posta :/

Zanim zrobię z autem coś dodatkowego to najpierw musiałbym go doprowadzić do upragnionego stanu jak z fabryki. Trochę przerażają mnie koszta i fakt, że z częściami jest co raz trudniej (będąc w salonie VW ostatnio zapytałem o klapę to już jej nie produkują i nie mają w magazynach... drzwi za sztukę, gołą blachę 1770 zł wołają, więc lepiej kupić jakieś polo z ładną budą i wybierać co potrzebne).

Jak tylko pogoda pozwoli to rozbiorę lampy z tyłu i zobaczę czy faktycznie tam się dziury nie porobiły w karoserii, że mi podlewa bagażnik. Pod siedzeniami mam suchutko, tylko w bagażniku jest wody sporo, koło zapasowe wygląda jakby przeleżało wiek na dnie można, kruszy się felga jak się ją uszczypnie.

Niestety jak bym auta nie szanował to rdzy to nie cofnie, trzeba sporo malować, bo ognisk jest cała masa. Na rancie słupka tylnego od strony klapy, progi, klapka wlewu paliwa, pas pod lampami tylnymi, drzwi jedne i drugie, progi już o klapie tylnej nie wspominam. Sypie się wszędzie poza przodem i dachem. Na szczęście technicznie 100% sprawności, odpukując w niemalowane ;) no poza tą klamką na którą nie mam pomysłu, który to element może mi utrudniać otwieranie drzwi.
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

mi też ciężko się otwierają drzwi, jak się ociepli to sprawdzę co to, prawdopodobnie jakieś cięgna
Obrazek
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Witam po przerwie, wrzucam małą aktualizację, auto na wiosnę łyknęło nową felgę ;) Żałuję, że nie są całe srebrne ale na zdjęciach gdy je kupowałem na takie wyglądały :P Dostałem z niebieskim środkiem i narazie takie muszą być, nie przemalowywałem ich bo nie wiem czy zostaną ze względu na to, że łożyska mi piszczą od nich (chyba mają trochę za mały ET). Autko za to prowadzi się o niebo lepiej na takim szerszym rozstawie kół.

Ostatnio przy ładnej pogodzie postanowiłem zaryzykować i otworzyć szyberdach, zawsze na wiosnę mam stresik czy coś nie trzaśnie, czy nie przerdzewiał jakiś element ;) Przyjemnie poczuć znów kawałek nieba nad głową ;)

Panowie, może któryś z Was ma radio Gamma IV i wie jak wydusić z niego kasetkę?:P Chciałem sobie z adaptera posłuchać muzyki, radyjko kasetę wcięło a co gorsza nie chce odtwarzać ;P Mam jeszcze drugą Gammę ale kasetkę chętnie bym odzyskał ;P

PS: przepraszam, ze tą pseudo-glebę z tyłu ale auto chwilowo z braku miejsca w piwnicy służy jako schowek na koła od Polo i Astry brata :P
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

KOlego ja bym dal niski profil bardzo balonisto to kolo wyszlo :D :D i ja jeszcze alu w Połysk albo inny kolor ten nie za dobrze wspolgra :D :D
Ogolnie Polo ladne :D :D dbaj to nie bedziesz narzekal
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

widzisz ciężko znaleźć na 13 cali niski profil :( to i tak najniższe co udało mi się w ładnym stanie skołować za rozsądną cenę. Byłem w dodatku ostatnio u lakiernika i powiedział mi, że on osobiście tego auta by nie ruszał... mówi, że ogryzek trzeba z niego robić, bo gnije pół bagażnika, cały tył, drzwi, progi także roboty duuuużo i za sporą mamonę. I wkradło się niezadecydowanie, czy nie poszukać ładniejszego egzemplarza za zachodnią granicą...
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”