Kolego 7l lpg zamiast 7l pb to otrzymasz tylko w sekwencji nie w normalnym przy normalnym zawsze pali wiecej gazu znaczy sie ja nie spotkalem samochodu co by palil tyle samo przy normalanej instalcji. np kolegi vectra 1.6 pb ok 7-8 lpg 15-16 oczywiście mieszanym trybie i nie za bardzo lekkiej nodze
Lpg moim zdaniem jest opłacalna jak pokonujesz duze dystanse, minus to brak bagaznika w polo przy butli jesli masz tube i bedziesz mial butle to po bagazniku chyba ze butla w kole ale ona nie bedzie miala porażającej wielkości
A w samochodach z instalacja lpg to szybciej zużywa sie przede wszytskim instalacja reduktor mówią ze raz na 40-50 tys km trzeba kupic zestaw naprawczy reduktora zeby bylo ok wymienic filtry i pojechac na stacje zeby dostroili nam instalacje. Często siadaja czujniki poziomu lpg zacinaja sie i nei wiesz czy masz czy nie

Przy długiej jeżdzie tylko na lpg silnik głupieje nie chce chodzic potem na benzynce wiec co jakis czas musisz przejechac sie na benzynie. Jak bedziesz montował pamietaj zeby ustawili ci zeby samochod palil na pb a potem sam przełaczał sie na gaz. Palenie na samym gazie tez nei jest dobre. Na pewno bedziesz częściej zmieniał świece bo lpg daje im po tyłku. Ale sa i za cena zainwestujesz w lpg duzo jezdzisz to ci sie zwróci wybór należy do ciebie. Myśle ze trochę naświetliłem ci spawę za i przeciw.