[quote=""christopherek""]Borykam się z tematem czy kupić nowe seryjne amorki do gti czy lepiej się ogarnąć i całość zakupić i w tym temacie myślę nad jakimś kitem.kwestia tego że nie chcę żeby auto poszlo mocno w dół bo chcę jak przystało na gti latało a nie się toczyło.kwestia tego czy da radę kupić coś -30mm.
[/quote]
Jak dasz -30 to praktycznie nie będzie różnicy w obniżeniu względem zawiasu gti ,bo te -30 jest wzgledem serii a gti stoi 10mm nizej od serii wiec da Ci to 20mm tylko, druga sprawa jest taka ze sprężyny obniżające w większości są miększe od tych z gti co nie wpłynie dobrze na prowadzenie (moje -45 ta technix były sporo miększe, a przednia sprężyna miała tez sporo mniejszą średnice od ori z gti) proponuje żebyś zakupił sobie jakieś olejowo gazowe amorty np: z budżetowych to MTS, ja takie mam i w polączeniu z ori springami z gti naprawde daja rade,auto ma minimalne przechyły boczne i prowadzi sie super, jeśli twoje juz są na wyczerpaniu to poczujesz ogromną różnice na plus. Jeśli chodzi o dziury to bedzie troche twardo ale bez tragedii. Dodatkowo te amorty maja delikatnie niżej półki na spreżyny, nie mierzyłem dokladnie ale z przodu to jakies 10mm a z tyłu jest spora regulacja na talerzykach.
[quote=""christopherek""]Teraz będzie opona 195/45/15 więc taka jaką przewidział producent,moim zdaniem i kolegi który wcześniej nią smigał auto lepiej się prowadzi na tej oponie,jest zwinniejsze.[/quote]
to prawda ten rozmiar to optimum dla gti żeby wykorzystać jego potencjał, jeśli chodzi o mnie to jak teraz gdy nie ma śniegu i wody na drodze a jeżdze na zimowce 185/55/14 to jest nieporównanie gorzej , auto nie reaguje tak szybko na ruchy kierownica i czuć niepewność przyczepności na szybszych łukach, ostatnio rozpędziłem się do ok 190km/h i auto dosłownie myszkowało na drodze od bocznego wiatru (był dosyć spory) na 45 nie było o tym mowy nawet przy większym wietrze.
Jeśli chodzi o felgę to nie przypada mi do gustu w ogóle, myślę ze ta o ktorej pisales wcześniej czyli ori bbs 15' był by tu idealny
