witam mam taki problem po wymianie uszczelki głowicy w 3Fie po odpaleniu słychać stukanie wrzucam filmik http://www.youtube.com/watch?v=fyHvNMP4pr8
co może być przyczyną??
Wiesz co? U mnie tez tak stuka w 2f'ie ale po niedzieli wymieniam uszczelkę pod głowicą bo jej stan to masakra, rozrząd z pompą wody, no i głowica idzie do planowania oczywiście to dam Ci znać czy coś sie zmieni. Jak nie to będę szukał gdzieś indziej powodu stuku puku. Ale u mnie tak stuka od dłuższego czasu i nic sie nie dzieje więc nie martw się- silnika ci nie rozwali raczej.
Właśnie też chciałbym się dowiedzieć co jest z 862f 1.0. Nie stuka jak u Ciebie na postoju lecz przy obciążeniu na zimnym silniku, tez podobnie jakby na jednym tłoku, Im większe obciążenie tym głośniej. Na ciepłym już tego prawie nie słychać. W sumie ma przejechane 200 tys km, a robi tak od 40 tys, powoli coraz głośniej. Uszczelki są ok, kompresja jest ok, ole bierze w stanach przyzwoitych, litr na rok wystarcza (cieknie coś przy wale napędowym, kiedyś się wymieni cosik).
Ogólnie na zimnym chodzi jak nowszy diesel - tak słychać w kabinie;) W miejscu można gazować i nic specjalnego nie słychać na silniku, pracuje równo, czasem wypada jakiś zapłon ale to słychać raczej na wydechu a nie w silniku.
Czy to mogą być zawory w moim przypadku, a zawór w przypadku założyciela postu?
jak dokręcałeś głowice?? tylko 60nM?? po 60nM kazda szpilka powinna być dokręcona dwa obroty po 90stopni.
klepią zawory na 100% może być że sie wyregulują.
odpal i zostaw niech poklepią pol godziny na luzie wiem ze jesli samochod dluzszy czas stal i klepia to to pomaga a jesli nie to szczelinomierz i powodzenia ps ja szpilki 8ki na 80nm 10ki na 100nm itp dokrecam tyle ze ja nowe zakladalem
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza [url=http://imageshack.u
[quote=""rupert""]kolunio21 60Nm i koło możę 30 stopni[/quote]
Na uszczelce nowej jak ja zakładam to dokręcam 40nm następnie 60nm, i kazda szpilka 2 obroty po 90 stopni jednym ciągiem, tak erling podaje na uszczelce, juz wczesniej robiłem to i to zdaje egzamin, za słabe dokręcenie głowicy moze wydmuchać uszczelkę:/
A co do klepania to tak jak kolego wyżej napisał, zostawić żeby pochodził ,może dojdzie do siebie.