AFH - nowa przepustnica

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

j
janekpg
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:40
Lokalizacja: Białystok

AFH - nowa przepustnica

Post autor: janekpg »

Kupiłem nową przepustnicę do mojej polówki i ...
pojawił się problem. Odebrałem ją dziś od mechanika, przepustnica była adaptowana, jednak auto nie trzyma obrotów. Falują one w okolicach 1200 - 1800. Problem ten nie występuje jednak gdy auto pracuje na gazie. Macie może jakieś pomysły co może być przyczyną takiego stanu. Przejechałem prawie 20km i nic się nie zmienia.
Awatar użytkownika
Bieniek1984
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 28 kwie 2009, 17:12
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Bieniek1984 »

a stare ustawienia były skasowane ??
Było -> ABS, PPx2, OpenAiR, Servo, centralny+alarm, szport wydech <!-- s]
Bylo Audi B4 1,9 TDI + chip ,
było VW Golf 1,6 TD + LDA, FMIC
było Audi A4 1.9 TDI chip 115KM
jest VW Golf 4 1.9 TDI 90KM
Jest wsk 125
j
janekpg
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: janekpg »

[quote=""Bieniek1984""]a stare ustawienia były skasowane ??[/quote]
Tego nie wiem niestety. Robiłem to u mechaników i liczyłem, że znają się na rzeczy. Dziś pewnie po pracy przejadę się i dopytam a do tej pory szukam rad na forum.
Awatar użytkownika
Bieniek1984
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 28 kwie 2009, 17:12
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Bieniek1984 »

Wiesz ogólnie czytałem że trzeba wykasowywać stare ustawienia niby w mniejszych silnikach ale pewnie nie zaszkodzi zrobić to zawsze przed adaptacją. Ja oddałem do serwisu na adaptacje i narazie mam ok :) a też się męczyłem z przepustnicą jakiś czas.
Było -> ABS, PPx2, OpenAiR, Servo, centralny+alarm, szport wydech <!-- s]
Bylo Audi B4 1,9 TDI + chip ,
było VW Golf 1,6 TD + LDA, FMIC
było Audi A4 1.9 TDI chip 115KM
jest VW Golf 4 1.9 TDI 90KM
Jest wsk 125
Awatar użytkownika
pawelec
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 22 lis 2008, 6:46

Post autor: pawelec »

janekpg
miałem podobnie. Po wymianie przepustnicy obroty niby ok, ale czasami "wsakiwały" na wyższe. Myślałem, że po kilku km wszystko się uspokoi. Niestety. Na vagu wszystko pokazywało ok, zero błędów, a obroty wysokie. U mnie przyczyną podwyższonych obrotów było "lewe" powietrze. Teraz jest dobrze.
Awatar użytkownika
szmydziu
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 563
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:53
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: szmydziu »

Podobno czasem pomaga odłączenie minusowej klemy.
Obrazek
Obrazek
m
maras2408
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 13 maja 2009, 23:07

Post autor: maras2408 »

Witam mam podobny problem w polo 6N 1.0 ALL. Obroty po właczeniu mam 2000 pare sekund nastepnie 2600 i tak w kolko az do nagrzania sie silnika ktory ma obroty rzedu 1300.
Przepustnica czyszczona gruntownie, cała byla przekladana do seata inka(numery takie same) i tam chodzi wszystko oki, ale jak przekładalem całosc przepustnicy do polo to nadal swirował z obrotami.
Czujnik przy przepustnicy tez byl wymieniany i nic.
Przy podłaczeniu pod komputer pokazuje bład przepustnicy ale nie moze jej zaadoptowac. slychac jak probuje sie ustawic przepustnica ale zawiesza sie.

PROSZE O POMOC CO JESZCZE MOZNA SPRAWDZIC
Awatar użytkownika
medyk81
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 14 lis 2008, 6:48
Lokalizacja: Bełchatów -> Łódź

Post autor: medyk81 »

[quote=""maras2408""]Przy podłaczeniu pod komputer pokazuje bład przepustnicy ale nie moze jej zaadoptowac. slychac jak probuje sie ustawic przepustnica ale zawiesza sie.[/quote]

Przy adaptacji masz rozgrzany silnik? Jakim programem adaptujesz? Ja jak przeprowadzałem po raz pierwszy adaptacje, było słychać pracę przepustnicy ale nie wyskakiwał komunikat ADAPT OK. Jak się później okazało przepustnica nie dała się adoptować na zimnym silniku.
m
maras2408
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 13 maja 2009, 23:07

Post autor: maras2408 »

Niestety ja na adaptacji sie nie znam tyle ze u dwóch róznych elektromechanikow cały czas nie mogli dokonac adapacji wiem ze napewno byla robiona na zimnym i na cieplym silniku bo stalem przez 2h u elektryka i patrzalem co on kombinuje.
Tylko dziwne dla mnie jest to ze jak przekladam moja przepustnice do seat inka to powiniem tez miec problemy z obrotami a on chodzi jakby nic sie nie robilo. POMOCY
m
mi_wo
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2009, 10:00

Post autor: mi_wo »

pawelec
możesz mi podpowiedzieć jakie lewe powietrze i skąd?
j
janekpg
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: janekpg »

[quote=""pawelec""]U mnie przyczyną podwyższonych obrotów było "lewe" powietrze.[/quote]
U mnie okazało się, że wystąpił ten sam przypadek. Mechanik naprawił to i obroty są idealne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”