WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

Post autor: Artpolo »

Ponieważ wielkimi krokami zbliża się wiosna czas zacząć myśleć o letnim setupie :)

Czy ktoś miał do czynienia z tym zawieszeniem i może podzielić się doświadczeniami?
Docelowo nie ma być jakiejś kosmicznej gleby - ładne wyrównanie kół w nadkolach -20,
Felga 16", opona 45-50

1. AP
2. Weitec
3. KW

Ewentualnie inne propozycje.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Artpolo nie wiem ile chcesz przeznaczyć
ale moim zdaniem powinieneś kupić kit 40/40
pytaj sprzedawce czy sprężyny są progresywne czy linearne
(progresywne to te cieniowane, linearne mają taką samą grubość i odstępy miedzy zwojami są wmiarę zachowane) niewtajemniczeni nie wiedzą o co chodzi i zawsze spuszczą z ceny
polecić mogę h&r kw, weitec, fk, supersport gdyż nadają lekkie obniżenie ale jest sport zapas komfortu
odradzam MTS TaTEch i takie chińskie wynalazki gdyż nie trzymają parametrów i auto później stoi jak chce
Awatar użytkownika
comandos19
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:14
Lokalizacja: Goleszów

Post autor: comandos19 »

co do AP to tutaj masz lepiej pokazane jak jest zbudowane szukałem troche na jego temat bo sam sie do niego przymierzałem :grin:
http://cgi.ebay.de/AP-GEWINDE-SPORTFAHR ... 53e34f8b55
więcej moge ci powiedzieć jak do mnie przyjedzie w grudniu z Niemiec wraz z kolegą :yahoo:
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

comandos19 o to poczekam aż zaprezentujesz - mam nadzieję :oki:
Mam duuuuużo czasu.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 22:22 przez Artpolo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
comandos19
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:14
Lokalizacja: Goleszów

Post autor: comandos19 »

na pewno sie pochwale :jester:
ps AP napewno ma TUV a na niemieckim ebay-u znalazłem jeszcze gwint firmy jom do classica
Awatar użytkownika
arczyk17
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 250
Rejestracja: 25 paź 2009, 12:19
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: arczyk17 »

Artpolo a moze gwint ta technix ja na takim jezdze jak wrzucisz gwint to automatycznie masz i tak go krudszy od seryjnego amora o 30mm moge dac tobie num do goscia co sprzedaje i jesli chcesz wiedziec to przod wchodzi z golfa 3 a tyl z golfa 1 :D za Weitec lub KW musisz zaplacic okolo 1700zl a AP lub TA TECHNIX 800zl. Kit 40/40 nie bardzo przod auta zawsze wyzszy jest od tylu wiec by brzydko wygladal a gwint mozesz jednak regolowac i jak zmienisz moze na inne felgi np. mniejsze to zawsze idzie go opuscic
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 21:02 przez arczyk17, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=29&t=20117

VI ZLOT ŚLESIN 2011
Awatar użytkownika
gwozdz
Administrator
Administrator
Posty: 1962
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:21
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp. :)

Post autor: gwozdz »

Tylko jak wrzucisz gwint a nie będziesz chciał mieć dużej gleby to będzie cholernie twardo, bo gwint podkręcony do góry robi się beton.
Ja u siebie jeździłem na 80/70 technixa i powiem że świetna sprawa przy oponie 185/50/16 nadkola były wypełnione. U ciebie przy profilu 45 będzie trzeba bardziej opuścić :)
Jak się nie ma co się lubi.... to się kocha żonę.

it's nothing personal i don't like anybody
Awatar użytkownika
arczyk17
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 250
Rejestracja: 25 paź 2009, 12:19
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: arczyk17 »

pamietaj tylko jak bedziesz kupowac kit to przod bedzie musial byc nizej :D dobrze przemysl to mi gwozdz tez to powiedzial jak zmienialem zawias :P
viewtopic.php?f=29&t=20117

VI ZLOT ŚLESIN 2011
Awatar użytkownika
rafisoltys
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 202
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rafisoltys »

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć, czy do Classica będzie pasowało zawieszenie z jakiegoś Seata ?
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Zależy co?
np. amortyzator przedni pasuje od
SEAT CORDOBA (6K2/C2)
SEAT CORDOBA hatchback (6K2)
SEAT CORDOBA Vario (6K5)
SEAT IBIZA II (6K1)
SEAT IBIZA III (6K1)
SEAT INCA (6K9)
SEAT TOLEDO I (1L)

Najlepiej zawsze sprawdzić.

no i VW
VW CADDY II kombi (9K9B)
VW CADDY II nadwozie pełne (9K9A)
VW GOLF III (1H1)
VW GOLF III Variant (1H5)
VW POLO Variant (6KV5)
VW VENTO (1H2)
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
gwozdz
Administrator
Administrator
Posty: 1962
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:21
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp. :)

Post autor: gwozdz »

z ibizi/cordoby 94-99 pasuje w 100%
Jak się nie ma co się lubi.... to się kocha żonę.

it's nothing personal i don't like anybody
Awatar użytkownika
rafisoltys
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 202
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:06
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rafisoltys »

Bo dokładniej chodzi mi o sprężyny na przód.
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Zależy od producenta i modelu sprężyny.
Tutaj poprzeglądaj sprężyny.
http://www.iparts.pl/auto-czesci/sprezy ... 00113.html
Po wejściu w szczegóły użyj zakładki [montowane w autach]
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Polo6KV
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 09 lut 2011, 0:20
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Polo6KV »

niech ktos mi powie od czego beda pasowac sprezyny do polo classic. bo szukam 40/40 ale nie moge nic znalezc. do Cordoby jest pelno ale nie wiem czy beda pasowac sprezyny od 6K.
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

jak użyjesz opcji szukaj to będziesz wiedział ;)

czytanie też dobra sprawa, bo ja widze odp już w tym temacie :banghead:

:doh:
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”