kontrolki abs i airbag w nowszych zegarach sa sterowane masą(podanie masy wygasza każdą z nich)
pin t32/6(wtyczka niebieska)-AIRBAG
pin t32/19(wtyczka niebieska)-ABS
1.kontrolka ABS-nie ma większego problemu podpinamy według schematu i wylutowujemy żarówkę ze starej(kontrolka zostaje i musi być podłaczona)lub podpinamy tylko płytke z środka jej a w miejsce jej stosujemy zaślepkę z nowszego modelu
kontrolka ABS schemat podłaczenia:

2.kontrolka AIRBAG-tutaj sa wieksze schodki gdyz musimy zastosować dwa przekażniki by zmienic polaryzację gdyż podanie 12V gasi kontrolkę(my potrzebujemy masę) ,a podanie masy zapala (usterka w układzie)
schematy są mojego autorstwa i obrazuja podłaczenie i działanie kontrolki AIBAG na przykładzie dwóch przekazników(w orginale na płytce są elementy półprzewodnikowe(tyrystory) elementy opisane na schemacie
podłaczenie Airbag +schemat działania kontrolki

oczywiście zostawiamy płytkę z kontrolki+zaślepka lub wylutowujemy tylko żarówkę
każde sugestje mile widziane pozdrawiam