no tak, ale albo cultowy wóz i cultowe naklejki albo reklama firmy, więc albo jedno albo drugie (tych na masce i poniżej listw nie będe nawet komentował)... heh, no i te chromowane ramki.
jeśli chcesz mieć cultowego busa, to naprawdę czeka Cię dużo roboty kolego (od gleby etc do zmiany wizalizacji firmy -jeśli koniecznie chcesz mieć reklame na aucie)...
szozdi
a czemu? nie przesadzaj, chłopak ma własny projekt który realizuje. ja jakoś miałem whitewallsy na 6n i nikt nawet złego słowa nie powiedział...
Jako że to kolejna uwaga o opononach to musze poruszyć te namat.
O co wam chodzi?? felga 15" i opony 195/50 R15
po ostatniej panie przód bidgstone Turanza ER300, tył TOYO Proxes4
Dlatego brardzo prosze mi wytłumaczyć co rozumiecie przez lepsza oponę
wg. ksiazki opony zmontowane przy R15 to 195/45. wygladaja o niebo lepiej.
a jak dazysz do Culta to naciag, naciag i jeszcze raz naciag no i oczywiscie nisko nizej najnizej musi byc!
najlepiej poszukaj sobie zdjeci cult modeli roznych aut i poszukaj szczegolow a felgi ladniusie
Panowie powiem tak opony sa do utrzymywania auta na asfalnie a nie do niepoważnych eksperymentów, z niewłasciwym doborem rozmiarów
Wierzcie mi że takie kombinacje mogą się naprawde źle skończyć.
Więc proszę bez uwag pod tytułem "lepsze opony" w momencie gdy chodzi tak naprawdę na o założenie za wąskiej opony na za szerokie felgi.
Co do zawieszenia to oczywiście przyznaję rację. Gleba jest potrzebna i będzie ale mam na wykończeniu inny projekt i muszę go skończyć i wyjść na prostą żeby przeprowadzić tak poważną modyfikację mojego "Świnio-wozu"
Auto jest przede wszystkim pojazdem firmowym i ma na siebie zarabiać, więc Cult'em to raczej jest delikatnie inspirowany, szczególnie że nie wszystkie trendy mi się podobają jak na przykład (wspomniane wyżej opony.)
Pozdrawiam i mimo różnych poglądów na niektóre sprawy, dziękuję za wszelkie opinie.