Nie chodzi mi o ustawienie TPSu kolego. Chodzi mi o śrubkę, która reguluje wychylenie przepustnicy i srubkę, która reguluje styk z krokowcem. Obecnie samochód strasznie dużo pali... Być może przepustnica jest za bardzo wychylona na wolnych obrotach, chodzi mi o to, jak ustawić prawidłowo kąt uchylenia.
Masz tu jest wszystko o ukladzie bosch mono http://rapidshare.com/files/336226121/M ... h.rar.html
, jest tam to czego szukasz. I szczerze watpie ze to jest przyczyna duzego spalania to co piszesz chyba ze masz obroty rzedu 2k
matGT, jeśli TPS jest ustawiony prawidłowo to przepustnica adaptuje się samoczynnie po rozruchu. śrubkę nad linką ustawiasz tak, żeby na kompletnie "zwiniętym" popychaczu krokowca przepustnica była max zamknięta.
i to zdaje się jest jedyna śrubka którą można coś ustawić. zrób foto i wstaw z zaznaczoną tą drugą.
Witam,
Mam problem z polowka. Samochod nabiegu jalowym ma bardzo wysokie obroty. Dzisiaj wyczyscilem przepustnice, ale to nic nie dalo. Problem wmiare ustepuje kiedy delikatnie trzymam noge na pedale gazu, doslownie takie musniecie, wcisniecie na kilka milimetrow, obroty wtedy spadaja jest ok, zdejmuje pedal, spowrotem rosna. Co to moze byc? Moze troszeczke ruszyc ta srubke od naciagu linki przy przepustnicy?
Aaaa i najwazniejsze, to jest zagazowany 1.3 3f 75 kucy.
a robi ci to na gazie czy na benzynie ? jak na ghaziue to do gazownika niech luknie ci parownik czy ejst git. lub łapie gdzieś lewe powietrze moze.? ale mozesz sprubowac troszke odkręcić śrubke lub wkręcić śrubke od powietrza ta po boku.
i na gazie i na benzynie, srubka juz bylo ruszane, troche pomoglo ale nadal to samo praktycznie, dzisiaj zauwazylem, ze w sumie to dzieje sie tak jak silnik zacznie sie nagrzewac, poki zimny wmiare ok