Przepustnica - jak prawidłowo ustawić?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Przepustnica - jak prawidłowo ustawić?

Post autor: matGT »

Witam,

jak w temacie. Kupiłem druga przepustnice i jest ona totalnie rozregulowana. Jak dojsc do prawidłowych wartosci?

BŁAGAM O POMOC :)

AAV 1.3 na mono.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Obrazek
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Nie chodzi mi o ustawienie TPSu kolego. Chodzi mi o śrubkę, która reguluje wychylenie przepustnicy i srubkę, która reguluje styk z krokowcem. Obecnie samochód strasznie dużo pali... Być może przepustnica jest za bardzo wychylona na wolnych obrotach, chodzi mi o to, jak ustawić prawidłowo kąt uchylenia.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Masz tu jest wszystko o ukladzie bosch mono http://rapidshare.com/files/336226121/M ... h.rar.html
, jest tam to czego szukasz. I szczerze watpie ze to jest przyczyna duzego spalania to co piszesz :D chyba ze masz obroty rzedu 2k
Obrazek
m
matGT
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 11 paź 2009, 14:22
Lokalizacja: Wsk.

Post autor: matGT »

Jest wina tego na pewno, bo prze moim grzebaniem było wszystko OK. Problem pojawił się po mich regulacjach :(

Dałbyś radę wysłać mi to na maila, albo wrzucić na inny serwer? z RapidShare nie idzie sciagnać... ;/ mkentzer@wp.pl
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

witam chodzi mi oto samo ttyle ze w 1.3 GT 75km. pomorze ktoś ?

i do tego jak powinna być ustawiona przeływka śruba regulacyjna?
http] -->> Moje Polo
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

matGT, jeśli TPS jest ustawiony prawidłowo to przepustnica adaptuje się samoczynnie po rozruchu. śrubkę nad linką ustawiasz tak, żeby na kompletnie "zwiniętym" popychaczu krokowca przepustnica była max zamknięta.
i to zdaje się jest jedyna śrubka którą można coś ustawić. zrób foto i wstaw z zaznaczoną tą drugą.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Z tym jest problemu troche zeby to poustawiać kolego, nie powinno się ruszać tych śrubek, ale próbuj.
A co do spalania sprawdzałeś lambdę??
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

Witam,
Mam problem z polowka. Samochod nabiegu jalowym ma bardzo wysokie obroty. Dzisiaj wyczyscilem przepustnice, ale to nic nie dalo. Problem wmiare ustepuje kiedy delikatnie trzymam noge na pedale gazu, doslownie takie musniecie, wcisniecie na kilka milimetrow, obroty wtedy spadaja jest ok, zdejmuje pedal, spowrotem rosna. Co to moze byc? Moze troszeczke ruszyc ta srubke od naciagu linki przy przepustnicy?
Aaaa i najwazniejsze, to jest zagazowany 1.3 3f 75 kucy.
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

a robi ci to na gazie czy na benzynie ? jak na ghaziue to do gazownika niech luknie ci parownik czy ejst git. lub łapie gdzieś lewe powietrze moze.? ale mozesz sprubowac troszke odkręcić śrubke lub wkręcić śrubke od powietrza ta po boku.
http] -->> Moje Polo
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

i na gazie i na benzynie, srubka juz bylo ruszane, troche pomoglo ale nadal to samo praktycznie, dzisiaj zauwazylem, ze w sumie to dzieje sie tak jak silnik zacznie sie nagrzewac, poki zimny wmiare ok
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

to moze przepływka jest brudna albo coś ?
http] -->> Moje Polo
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Tu nie ma przeplywomierza... Uklad dozowania paliwa jest zrobiony na podcisnieniach, i silnik ma jednopunktowy wtrysk.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

[quote="marcin86"]Tu nie ma przeplywomierza... Uklad dozowania paliwa jest zrobiony na podcisnieniach, i silnik ma jednopunktowy wtrysk.[/quote]

Jednopunkt?? W sensie wtrysk jednopunktowy w 3f? no tu bym sie nie zgodzil
Awatar użytkownika
BartekpoloGT
Początkujący
Początkujący
Posty: 159
Rejestracja: 01 lut 2010, 9:00
Lokalizacja: Tczevw

Post autor: BartekpoloGT »

to daj fote silnika bo hyba sie nie dogadamy w takim razie./
http] -->> Moje Polo
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”