RD-3L

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

K
KonradMB
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:20
Lokalizacja: Wąbrzeźno

RD-3L

Post autor: KonradMB »

Czy Polo 1,4 16V nadaje się do rajdów w klasie K3 powyżej (903 cm3
i do 1400 cm3 włącznie)
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Jeśli ci o to chodzi to ten silnik ma 1390cm3.
K
KonradMB
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:20
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: KonradMB »

A w jaki sposób można z niego wycisnąć jeszcze odrobinę mocy ;)
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Oj kolego, wystarczy poszukac..., tematy podnoszenia mocy silnika byly juz wiele razy poruszane, najprosciej bedzie Ci chyba wrzucic silnik PY (polo g40), i dopiero jego modyfikowac.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

[quote=""marcin86""]wrzucic silnik PY (polo g40), i dopiero jego modyfikowac.
[/quote]
Nie,nie do jak dojdzie turbo to pojemnosc mnozona jest bodajze o 1.7 i klasyfikowany jest z wiekszymi pojemnosciami.
Tansza przylemnoscia do rajdowania bylby 3f plus mody do 100KM ale jak masz kase na ten sport to 1.4 16v tez jest fajny.

http://www.marcingladysz.pl/web_fx/index.php?id=127
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 21:59 przez MICHAL, łącznie zmieniany 1 raz.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

K
KonradMB
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:20
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: KonradMB »

[quote=""MICHAL""]Nie,nie do jak dojdzie turbo to pojemnosc mnozona jest bodajze o 1.7 i klasyfikowany jest z wiekszymi pojemnosciami.
Tansza przylemnoscia do rajdowania bylby 3f plus mody do 100KM ale jak masz kase na ten sport to 1.4 16v tez jest fajny.[/quote]
Dokładnie dodanie turbo oznacza przemnożenie pojemność, a w RD jest niedozwolone nawet.
A o rajdach marzyłem tak od dłuższego czasu aż w końcu powiedziałem sobie że czas jakoś ruszyć w tym kierunku. Na auto wybrałem Polo bo miałem 6N. Zupełnie zapomniałem o tym że był puchar Polo w Niemczech w wyścigach :D tylko ja myślę o sporcie z mniej przyczepnym podłożem :)

[quote=""damianese""]http://moto.allegro.pl/rajdowka-vw-polo ... 28355.html

poczytaj
[/quote]

Dzięki :thumbsup: Skontaktuje się z właścicielem :write:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

KonradMB hej zajrzyj jeszcze tutaj:
http://www.stankowski.xt.pl/
http://rajdy.hoga.pl/gielda/ogloszenie. ... =1&D=1&Sl=

Auto było przygotowane pierwotnie przez Gładysza do wyścigów płaskich (WSMP), obecnie startuje w rajdach.

1.4 16v ma homologację FIA, możesz go przygotować w dwóch specyfikacjach N-grupowej i A-grupowej, z tego co pamiętam w A-grupowch wyciskali coś koło 120-130 kucy. 6nka autko wdzięczne do przeróbek bo jest do niego kupę pasujących tajli, tych do rajdów również. Jak będziesz coś chciał więcej pogadać w temacie to wal - ja bawię się w przeróbkę 6nki do zabawy (kjs i takie tam) - link do mojego wątku w podpisie :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”