[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Zdanych kłopotów nie będzie
Obrazek
P
Pabloss82
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 07 lis 2010, 22:43
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pabloss82 »

Witam
Robie inny mix głowica od 1,3D a dół silnika od1,4D.Kupiłem już dół.Mam nadzieje że skrzynia 5 bedzie pasować.Na pewno jest inny tył a konkretnie chodzi o to podłaczenie oleju od kolektora dolotowego.
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

gdzies kiedys widzialem na necie golfa 1 z silnikiem hondy v-tec i mega dziwny widok a przedewszystkim dzwiek po wlaczeniu vteca a tu golf :P
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
E
Exodos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 23 paź 2010, 19:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Exodos »

A ja mam takie pytanko, teraz siedzi u mnie 1.0 na Pierburgu 1B, chcę wrzucić 1.1 na Solexie 31 Pict -7, skrzynia 5 z 1.0 mam nadzieje że podpasuje, jakie jeszcze mogą być problemy ?
A, wiem że w tym 1.1 chłodnica jest z korkiem, a w 1.0 jest zbiorniczek wyrównawczy, trzeba je przełożyć czy może zostać zbiorniczek w 1.1 ?
Awatar użytkownika
koziol1131
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 15 paź 2009, 20:13
Lokalizacja: Stara Dąbrowa

Post autor: koziol1131 »

Witam, myślał ktoś o wsadzeniu 1.7 SDI od 6N albo Lupo? Z tego co się dowiedziałem to z jakimkolwiek 1.9 jest dużo rzeźby. Tylko czy 1.7 jest dużo mniejszy od 1.9?
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

gabarytowo silnik jest taki sam wewnatrz sie rozni dlatego ma mniejsza pojemnosc kolego i jak juz to z 1.9 bardziej polecal bym troszke wiecej pojemnosci do ciagniecia a spalanie takie same ;)
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
koziol1131
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 15 paź 2009, 20:13
Lokalizacja: Stara Dąbrowa

Post autor: koziol1131 »

tylko z tego co tu wyczytałem i sam zaobserwowałem to wszystkie silniki w 86c2f i wszystkie nadające się na swap bez większej rzeźby w postaci wzmacniania lub wymiany podłużnic i przespawywania łap są pod maską samochodu pochylone do przodu. 1.7 SDI taki właśnie jest a 1.9 jest pochylony do tyłu i przypuszczam że więcej waży.
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

mmi sie zawsze wydawalo ze w 6n juz stoja prosto wmiare powiem ci ze moze i masz racje bo 1.7 widzialem ale w lupku to nie spostrzeglem nic szczegolnego
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Siemka panowie:)
Mam pytanko czy przy swapie z mono 1.0 na 3f, przekaźniki co są przy kompię mogą zostać przełożone z mono czy muszą być te z 3F?
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

mozesz ale musisz jeden zmostkowac kabelkiem :) ja tak mialem bo mono maja 2 przekazniki po 4 piny a 3f ma jeden 4piny i jeden 5pinow trzeba sie przyjrzec inaczej pompa paliwa nie dziala i chyba iskry nie bedzie :)
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
l
lukaszszczepan
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 02 sty 2011, 19:22

Post autor: lukaszszczepan »

witam wszystkich
Posiadam polo 86cf3 75km lecz jak dla mnie dużo pali
Tak się poskładało że mam silnik 1.4d i chciał bym go założyć do polóweczki , mocowania silnika wyglądają na takie same więc powinien podejść .
Co muszę wyrzucić lub założyć aby dizelek chodził ??
I jak wygląda taka przekładka od strony prawnej ????
A przy okazji sprzedam silnik 1.3 gt z całym osprzętem w całości lub poszczególne elementy
tel;502102862
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

lukaszszczepan
dochodzi do tego bak, wiazka elektryczna,

silnik jest czescia zamienna nie trzeba tego nigdzie zglaszac
c
ciolas1
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 06 lut 2011, 13:27

Post autor: ciolas1 »

ale zmienia benzyniaka na diesla wiec trzeba. inny koszt ubezpieczenia jest i zapis w dowodzie
l
lukaszszczepan
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 02 sty 2011, 19:22

Post autor: lukaszszczepan »

[quote=""bruczyk""]lukaszszczepan
dochodzi do tego bak, wiazka elektryczna,

silnik jest czescia zamienna nie trzeba tego nigdzie zglaszac[/quote]


A jak wygląda sprawa na badaniu technicznym , bo w aucie był gaz
Awatar użytkownika
Bercik
Początkujący
Początkujący
Posty: 100
Rejestracja: 16 lis 2008, 14:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Bercik »

[quote=""bruczyk""]silnik jest czescia zamienna nie trzeba tego nigdzie zglaszac[/quote]

Zgadza się, ale w tym przypadku jest zmiana pojemności i do tego zmiana zasiania (diesel) i trzeba to niestety zgłosić.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”