no więc...

ten czarny kabelek z czerwoną końcówką idzie do czujnika który znajduje sie na kolektorze dolotowym tak samo jak kabel który wychodzi z ... cytuje..."zaworu elektro magnetycznego biegu jałowego" to jest ta wtyczka obok tego co Ci cieknie

te dwa kabelki są wpinane w ten czujnik ... a gdzie dalej idzie ... hmm... tego nie wiem bo jest Ciemno a auto na dworze stoi ... ale jak będę w tamtym rejonie rano to rzucę okiem
z tego co na pierwszy rzut oka widać to jest chyba pierburg 2e3 ... i z własnego doświadczenia wiem że będziesz miał prawdopodobnie problem aby naprawdę dobrze wyregulować go ...
w razie czego w książce o vw polo jest ten gaźnik pokazany

taka zielona z 2f kombi na okładce

wydawnictwo WKŁ czy jakoś tak
a nie zastanawiałeś się nad górą z 3f ? duuuuuzo mniej problemów jeśli chodzi o regulacje ale z drugiej strony dobrze sie wyreguluje to na jakiś czas masz spokój :]
pozdrawiam
