Dławi ze startu... Lanie z wtryskiwaczy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
obrotny
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:04
Lokalizacja: Legnica

Dławi ze startu... Lanie z wtryskiwaczy

Post autor: obrotny »

http://www.youtube.com/watch?v=Fe0Pu8hUfy0

Po lekturze z forum postanowiłem sprawdzić swoje wtryski...

Oczywiście problem polega na tym... Że gdy gwałtownie dodaje gazu mija ok. 1 sekunda za nim silnik wkręci się na obroty
Gdy dodaje gadu trochę wolniej, równomierniej to chodzi bez problemu....

I jeszcze jedno... Gdy auto odpalone, stoi na biegu jałowym, zimne lub ciepłe... I bardzo delikatnie wcisnę pedał gazu.. Ale to bardzo delikatnie, auto się dławi.. Obroty spadają do 800 obr/min i Delikatnie falują, trzęsie całą budą..... Jak dodam gazu normalnie.. Wszystko ok.. Jak gwałtownie to się dławi po czym wkręca i jest ok.... Powyżej 1500 obr/min i w góre.. Mogę gazować ile wejdzie i szybko sie wkręca bez jakiejkolwiek turbo dziury...

Wtryski leją... Zalałem Shella Vpowera Racing za 5,69 zł za liter :P oczywiście na pusty zbiornik... I nic... Prócz tego ze auto troszku szybciej się zbierało... Teraz leje PB 98 ale i tak nic z tego...

To samo się dzieje przed jak i po wymianie silnika... Do głowy przychodzi mi także sonda lambda... Kiedyś zalałem ją WD40 i wydawało mi sie przez chwile ze dobrze się wkręcał od jałowego... Ale po chwili wszystko wróciło do "normy" :/

Pomocy Panowie.. Może to nie jest jakiś straszny problem.. Ale gdy cofam na wstecznym to się troszkę dławi, lub gdy szybko chce dodać gazu... żeby wbij jedynkę.. :/ Męczące to...

Pozdrawiam !!!
12.12.2010r. - 17.12.2010r. - Mój pierwszy w życiu SWAP / WYMIANA Silnika 1.3 3f/NZ
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

obrotnysory ale bierze się 4 butelki plastikowe
najlepiej 1 litrowe bo ładnie się rozpryskuje i wtedy patrzysz
przczyna opisana przez ciebie to zapewno umierająca powoli sonda lambda
Awatar użytkownika
obrotny
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: obrotny »

W pogotowiu miałem gaśnicę.. :P Bez butelek też powinna być mgiełka... Którą sondę polecacie....?
12.12.2010r. - 17.12.2010r. - Mój pierwszy w życiu SWAP / WYMIANA Silnika 1.3 3f/NZ
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

orginalna :) ktora swoje kosztuje :)
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
obrotny
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: obrotny »

http://allegro.pl/sonda-lambda-vw-golf- ... 30806.html

Tu mam taką... Podejdzie do mojej poli ? A może jakaś inna....

I tak zapewne okaże się że sonda na darmo kupiona... Bo powód usterki jest całkiem inny :/
12.12.2010r. - 17.12.2010r. - Mój pierwszy w życiu SWAP / WYMIANA Silnika 1.3 3f/NZ
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Widzę że czytałem mój temat :acute: Sonda może być przyczyną bo u mnie po wymianie wtrysków na takie które nawet coś rozpylają dalej szarpie ale za to lepiej jedzie :grin: Wtryski można wyczyścić ja moje zawiozę do znajomego co ma wanienkę ultradźwiękową. Podobno po tym są jak nowe :oki:
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Moze leja bo pompa paliwa niedomaga lub regulator cisnienia paliwa na listwie
Obrazek
Awatar użytkownika
obrotny
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: obrotny »

300 zł za sondę :eek: :eek: :eek: I ta jest do G40... :/ Masakra... Nie ma innych... ?
12.12.2010r. - 17.12.2010r. - Mój pierwszy w życiu SWAP / WYMIANA Silnika 1.3 3f/NZ
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
obrotny
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: obrotny »

[quote=""Lechu_1987""]http://allegro.pl/bosch-sonda-lambda-02 ... 40841.html[/quote]

Używana za 330 zł :D najs :D
12.12.2010r. - 17.12.2010r. - Mój pierwszy w życiu SWAP / WYMIANA Silnika 1.3 3f/NZ
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

lepiej kupić uniwersalną z boscha http://allegro.pl/bosch-sonda-lambda-un ... 56272.html
albo uniwersalną z NGK: http://allegro.pl/uniwersalna-nowa-sond ... 69113.html
oczywiście wtedy trzeba wtyczkę zostawić ze starej sondy i kable polutować
znam 2 polówki, 4 golfy i passata jeżdżącego na ngk od ponad 3 lat i problemów nie ma żadnych...
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

obrotny kup sondę jak pomoże to ja też kupię :P
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dadam pany że też mam uniwersalną bosha i jest gicio:)
Awatar użytkownika
obrotny
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: obrotny »

Taaaaaaaaa.. Fox... :P hehehe...

Dobra, powiem tak.. Kupię Uniwersalną... Tylko którą ? NGK czy BOSCHA ?

Cena ok. 100 zł jest do przełknięcia... Ale zakup planuje po Pierwszym :P
12.12.2010r. - 17.12.2010r. - Mój pierwszy w życiu SWAP / WYMIANA Silnika 1.3 3f/NZ
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”