Ubytek Oleju

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Danooon_
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 12 lip 2010, 18:34
Lokalizacja: ETM

Post autor: Danooon_ »

a ta uszczelka to bedzie miala jakis nr zeby gosc w sklepie dal mi do mojego autka czy poprostu powiedziec "chce uszczelke do kolektora wydechowego do polo 6n 95r 1.4" :grin: ? jestem poczatkujący wiec stad te pytania wybaczcie :)
"odważni nie zyją wiecznie, ale ostrozni nie zyja wcale"
viewtopic.php?f=29&t=20278
Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Post autor: foxmen1 »

podasz jaki silnik, model, pojemność, rok, nr vin i nie może się pomylć.
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
Awatar użytkownika
Danooon_
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 12 lip 2010, 18:34
Lokalizacja: ETM

Post autor: Danooon_ »

zajrzalem dzisiaj do tego kolektora wydechowego i po odkreceniu jednej szpilki dalem spokoj. Niestety zero gwintu. i nie da sie jej znowu wkrecic. podejrzewam ze z conajmniej z jedna bedzie tak samo bo nie ma tej nakretki. Co z tymi szpilkami jesli sie okarze ze wszystkie beda mialy pozrywane gwinty. ? hmmmm :help:
"odważni nie zyją wiecznie, ale ostrozni nie zyja wcale"
viewtopic.php?f=29&t=20278
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

No to masz problem, bez narzędzi możesz sobie nie poradzić. Łyse szpilki trzeba wykręcić i wkręcić nowe.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Bartosz85
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1052
Rejestracja: 03 sty 2010, 15:45
Lokalizacja: Częstochowa/Opoczno

Post autor: Bartosz85 »

no to masz 4 mozliwosci:
- nagwintowac je mniejszym/cienszym gwintem i przykrecic mniejsze nakretki,
- nagwintowac je mniejszym/cienszym gwintem, nakrecic takie "sprezynki" (nie wiem jak to sie nazywa ale ma mniejszy gwint w srodku i wiekszy na zewnatrz) i nakrecic nowe nakretki,
- wykrecic szpilki i wkrecic nowe (jesli jest taka mozliwosc),
- rozwiercic te szpilki i nagwintowac dziury.

Mozliwosci sa teoretyczne nie wiem jak to w praktyce wyglada bo nigdy tego nie robilem. Prosze o poprawienie jesli cos jest nie tak.
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

[quote=""Danooon_""]a teraz pytanie z innej beczki ostatnio bardzo luzniutko zaczela :grin: mi chodzic galka zmiany biegów [na luzie] lata sobie w lewo i w prawo tak bardzo luzniutko kiedys tak nie bylo.wiecie co moze byc przyczyna . i ewentualnie jak to naprawic ? ;>[/quote]

Bardzo możliwe że poluzowała się łapa od skrzyni i dlatego wibracje na skrzyni są większe i co za tym idzie na gałce też.

Przez tą uszczelkę mój kumpel pół palca wskazującego u prawej ręki stracił, rozwiercał taką uszczelkę do mojego polo i owinęła mu się wokół palca gdy wiertło ją złapało. :offtopic: . Ewentualnie możesz ją posmarować delikatnie pastą do tłumików jak będziesz zakładał. Będzie lepiej trzymać.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”