

Garstka suchych faktów:
- Model: Polo 86c Fancy 1988
- Data zakupu: 15.01.2011
- Motorownia:
- pojemność: 1272cm3
- oznaczenie: NZ -> 3F
- moc: 55KM -> 84KM
- skrzynia: 4-biegowa AKY -> 5-biegowa AHD
- V-Max: 160km/h -> 183km/h (GPS)
- 0-100: 12,5s -> 10,5s
- Wydech:
- Seria bez kata
- Nadwozie:
- Seria
- kolor: Helios Blue LA5Y
- 4x BBS G40 5,5Jx13 ET38 + Bridgestone 165/65/13 -> 4x BBS Mahle 6Jx13 ET13 + Dunlop SP Sport 2000 175/50/13
- Zawias:
- Seria -> SuperSport -60/60
- Audio:
- Sony CDX-GT225C
- oryginalny, 23-letni głośnik na konsoli środkowej. Gra
- 2x Pioneer G1716 w półce
- X4A: kraj sprzedaży auta Austria
- 1AB: wspomaganie hamulców
- 5J1: tył spoiler
- 4KC: wszystkie boczne szyby zielone
- 4GF: szyba przednia zielona
- 3NB: tylna kanapa składana
- 1MB: 3-ramienna kierownica
- 8J1: wskaźnik ręcznego/niskiego poziomu płynu hamulcowego
- 8M1: wycieraczka tylna czasowa ze spryskiwaczem
- 8BG: podwójne reflektory dla ruchu lewostronnego
- 8EB: podwójne reflektory, dla ruchu prawostronnego
- 3D1: konsola środkowa
- 1TB: odpowietrznik zbiornika paliwa z zaworem linii wagi i wąż odpowietrzający PVC (to z google translate, bo nie potrafiłem przetłumaczyć ;P)
Plany:
- Ogarnięcie nadwozia - pilnie
- PY lub konkretne przedłubanie 3Fa
- Dbanie i cieszenie się z jazdy
- 16.01.2011
Pierwsze mycie, zdjęcie pokrowców z foteli, dokręcenie tylnych boczków - 17.01.2011
Licznik G40, ori lampy na tył (wcześniej były dymione), fotel Recaro, wymiana bezpiecznika, montaż brakujących elementów plastikowych (kawałek plastiku przy fotelu, zaślepka na śrubkę) - 30.01.2011
Nowe wycieraczki, ogarnięcie elektryki (m.in. kierunkowskazy, podświetlenie deski - jeszcze nie zrobione, ale po dwóch tygodniach poszukiwań w końcu wiem o co kaman) - 2.02.2011
Naprawione podświetlenie deski rozdzielczej, kierunkowskazów, klaksonu, światła cofania. Radio Sony XR-5080R. Doszedł też znaczek na klapę tylną, więc teraz wszystkie znaczki lecą do malowania. - 7.02.2011
4x BBS G40 + Bridgestone 165/65/13 - 15.02.2011
Zrobione podświetlenie licznika, radio Sony CDX-GT225C, składana rączka pasażera z wieszakiem - 5.03.2011
Zakończony SWAP silnika i zawieszenia. Ostatecznie remont 3F zakończył się na wymianie: wału korbowego, tłoków, honowaniu cylindrów, nowych pierścionkach, panewkach, misce olejowej, no i oczywiście wszelakich uszczelkach/uszczelniaczach. Głowica była w idealnym stanie i nie wymagała żadnego wkładu. Zalany Motulem Xcess 8100 5w40. Wymienione filtry powietrza, paliwa, oleju. Całość kosztowała mnie równowartość trzech polówek (: Dodatkowo przełożyliśmy stabilizator, ponieważ w granatowym był bardzo krzywy przez co przednie prawe koło było przesunięte do przodu. Zamontowane brakujące znaczki. - 12.03.2011
Poprawki wydechu. Poprawienie krzywo założonej rejestracji. - 14.03.2011
Ustawianie zapłonu - 19.03.2011
Drugi fotel recaro, skórzana kierownica - 20.03.2011-30.05.2011
Wymiana stabilizatora, jego gum, wahaczy i zbieżność. Wymieniony znaczek na grillu, kierunkowskazy na pomarańczowe, stelaż przedniego zderzaka na prosty, uzupełniony brakujący ślizg w zderzaku tylnym. Nowe głośniki na półkę Pioneer G1716. Kolejne poprawki wydechu - uzupełniony odbój nad tylnym tłumikiem, wymienione wszystkie gumy i dodatkowe "przytulenie". Felgi BBS Mahle 6Jx13 ET13 + opony Dunlop SP Sport 2000 175/50/13. Pełno innych duperelków których nie pamiętam. - 12.08.2011
Blacharskie ogarnięcie przodu. Jest coraz bardziej równo.
- 23.01.2011: Mniej więcej stan po zakupie (drobne zmiany dokonane)
Uploaded with ImageShack.us - 17.02.2011: Prace nad silnikiem
- 5.03.2011: SWAP!!!
- 18.03.2011: Po prostu dwie fotki
- 20.03.2011: Środek
- 30.05.2011: Dalsze po(d)stępy
- 04.06.2011: VAG Nysa 2011
Przyspieszenie