1.4 16V / 1.6 w 6n - opinia

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
czacha001
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 554
Rejestracja: 26 maja 2009, 20:13
Lokalizacja: Świebodzin/Poznań

1.4 16V / 1.6 w 6n - opinia

Post autor: czacha001 »

Siema,
jestem w trakcie poszukiwań 6n z kapkę bogatszy wyposażeniem i interesują mnie opinie nt.ww.jednostek napędowych.
Który lepiej wybrać do codziennej jazdy, jak ze spalaniem, awaryjnością, itd.
Założyłem temat w OT, bo stwierdziłem, że tutaj właśnie więcej os zagląda ;) Jeśli, ktoś uzna, że należy przenieś to się nie pogniewam :P :thumbsup:
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

Według mnie szukaj coś w roczniku końca 99 6N - najlepsze wyposażenie.
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
Kijus
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 293
Rejestracja: 02 kwie 2009, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kijus »

czacha, jeśli chodzi o spalanie 1.6 AEE to w mieście łyka mi do 9,5 w zimie i ok 8,5 w lato, trasa ok 7. Z awaryjnością nie mam narazie problemów, ale wiesz to wszystko zależy...
100% technical efficient vehicle
Kijus Basic Style --> viewtopic.php?f=29&t=16986
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

1,6 AEE łatwiejszy w obsłudze tanszy rozrzad,u deski ładnie sie sprawdza,spalanie wiadomo jak na 1,6 w zaleznosci jak sie jezdzi
w 6ence AFH to juz jedzie 101 koni i to jedyny silnik nie liczac gti 16 zaworowy w tym modelu polo :D
wiadomo 1,4 16 v AFh nie ma co za bardzo porownywac do 1,6 AEE AEA
inna pojemnosc wiekasz moc w 1,4,silnik podobno bardzo czuły na kiepski olej
Awatar użytkownika
Black
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 281
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: 3City

Post autor: Black »

Ja ma AFH 1,4 101KM i bardzo jestem zadowolony. Spalanie mogło by być mniejsze bo szacuje coś ok 9l ale kiedy wsiadam i bez redukcji dodaje gazu od razu się wkręca na obroty (ryjek się cieszy od ucha do ucha :D ). Co do awaryjności nie mogę powiedzieć. Zależy jak poprzednik i obecny właściciel dba.
Ja konkretnie szukałem 1,4 101KM ale w tej cenie co dałem $$$ mogłem dostać GTI 125KM. Mimo to nie żałuje decyzji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”