[6n2] Zmiana glowicy w silniki 1.4 8v code aud

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
glebatech
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 22 paź 2010, 18:35

[6n2] Zmiana glowicy w silniki 1.4 8v code aud

Post autor: glebatech »

Po pierwsze chcialem sie przywitac. No wiec.
Witajcie!!
Moje pytanie polega na tym iz posiadam 6n2 w wersi match 1.4 8v engine code aud i tak sie zastanawiam czy byla by mozliwosc zmiany glowicy na 16 v zeby ten silniczek z owych 60 konikow osiagnol 75 I pytanie brzmi czy jest to mozliwe? Jesli tak to jakie przerobki by wchodzily w gre i nie mysle o nowej glowicy bo taka mozna dostac za grosze(pence) ;) tylko czy wogole ona tam wejdzie. Odrazu uprzedze estetycznych inaczej ze niezalezy mi na tym jak to bedzie wygladalo chodzi mi o zwiekszenie mocy tego pojazdu.
Prosze o konkretna odpowiedz i nieodsylanie mnie do szukania czy googlowania bo po to sluzy forum zeby sie podzielic wiedza jakkolwiek 2 dni szukania niedaly mi pelnej odpowiedzi.
Z gory (z boku i z dolu rowniez) :grin: dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Blok od 60 KM jest inny a wiec nie da rady, Dodatkowow bys musial wiazke cala zmieniac. Gra nie warta swieczki juz lepiej swapa zrobic na 16V calego silnika
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Jedyna gra warta świeczki to jak Kolega wyżej napisał swap na coś mocniejszego. Skoro jesteś w UK to poszukałbym jakiegoś GTI na części i starał się zrobić to raz a porządnie, bo za 3 tygodnie będzie te 75KM za mało (wiem to z doświadczenia :P).
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote="Tomek001"]Skoro jesteś w UK to poszukałbym jakiegoś GTI[/quote]
...lub zdrowego 1.4 AUB :)
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Nie bawić się w te śmieszne silniczki z GTI tylko wrzucić 1.8T :D Jak swapować to raz a dobrze.
Obrazek
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

W sumie 1.8T będzie podobny koszt. Ale to już wiąże się z poważniejszymi inwestycjami w hamulce, zawieszenie.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
g
glebatech
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 22 paź 2010, 18:35

Post autor: glebatech »

Dziekuje za solidna odp tego mi brakowalo ze blok od aud jest inni i niepodejdzie:) Cenna info jest taka ze mam szukac AUB :good: GTI odpada bo na MOT-cie(polski odpowiednik przegladu) wskarze im ze to 1.6 i musi zostac 1.4 wzgledy bespieki ktora ostatniego roku bardzoooo podrosla w uk. Cale szczescie zmiana glowicy niemusi byc odnotowana w logbook-u i jest traktowana jak rzecz niewazna Poprostu musi zostac 1.4 a ze jakos nigdy niespotkalem sie ze sprawdzaniem nr na silniku jakos tego sie nie boje Jak cos powiem ze akurat wczoraj to zrobilem ;)
To teraz uswiadomcie mnie jak to z tym AUB co ewentualnie musial bym kupic na swapa tj jakie dodatkowe elementy domyslam sie ze ecu ale co jeszcze? Skrzynia? Tak sie sklada dobrze (niedobrze) ze sprzeglo kwalifikuje sie juz do wymiany wiec przy okazii mozna by sie tym zajac.
To chyba tyle pytan na teraz biore sie za szukanie silniczka Pozdro i jeszcze raz dzieki Take Care Mates;)
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Cały slupek z kolektorami osprzet do silnika wiazka i komp. i lapy
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”