POLO 6N2 GTI
Silnik: 1.6 16V ARC
Liczba drzwi: 5
Rok produkcji: 2000
Kolor: LB7Z
Wyposażenie:
- wspomaganie
- ABS
- 4 jaśki
- centralny zamek
- elektryczne szyby + moduł komfortu
- elektryczne, podgrzewane lusterka
- klimatronik
- regulowana kolumna kierownicy
Dokonane zmiany:
- doprowadzenie auta w 100% do idealnego stanu technicznego, wszystko po oryginałach, 2 nowe sondy lambda, czujnik ABS boscha, czujnik temp., termostat, plyn chlodniczy, olej Valvoline, filtry, swiezy olej w skrzyni + simmering wybieraka, nowe świece, przewody zapłonowe, cewka, nowe żarniki philipsa i pewnie troche innych gratów, ktorych juz nie pamietam
- nowe kierunkowskazy przednie + boczne HELLA
- nowe żarniki xenonów Philips D2S
- nowe zawieszenie gwintowane tatechnix
- lampy tylne seria czerwone
- powrot emblematów gti
- montaż pilota centralnego zamka
- pełna korekta lakieru
- regeneracja lamp xenonowych
- kompleksowe pranie i czyszczenie wnętrza
- wymiana dyszy spryskiwacza xenonów na nową,
- regeneracja rączek drzwiowych
- zakup + modyfikacja BBS RS764 + opony 165/40
Tak auto prezentowało się w dzień zakupu:












REGENERACJA REFLEKTORÓW XENONOWYCH:
Reflektory a właściwie ich klosze były od nowosci, wiec swoje przezyly, skutecznie psuły efekt po zapaleniu żarników, wiec postanowiłem je nieco odnowić, przy okazji zalozylem nowe kierunkowskazy helli








REGENERACJA UCHWYTÓW DRZWIOWYCH:
Urok VAG'ow, gumowa struktura na uchwytach drzwiowych również skutecznie obłaziła a jeszcze skuteczniej zmusiła mnie do poprawienia wyglądu, zdecydowalem sie na regeneracje, mialem kupowac nowki w ASO, ale płacić 200zł za coś co po jakims czasie bedzie wygladac podobnie...





Wymyłem też wnęki, bo 10letni czarny ssyf straszył





KOREKTA LAKIERU
Przebywajac i penetrując forum o kosmetyce samochodowej zarazilem się tym, w moje ręce wpadł zestawik do korekty, maszyna, troche środków...

Kilka poglądowych fotek na poszczególnych elementach
DACH PRZED:

DACH PO:

Kilka w miare udanych fotek po korekcie:








Korekta lamp plastX'em (przednie rowniez szkoda ze nie mam zdjec)


Uszczelki potraktowane gummi pflege

Zalozylem gwintowane zawieszenie:
gwint zalozony ale jeszcze nie bardzo wyregulowany (dupka za wysoko)






Zakupilem BBS RS764 + oponki 165/40 nankanga
Felgi były w pełnym oryginale, bez wżerów, prościutkie, ale zeby pasowały do mojego koloru nadwozia trzeba było cos pomyslec i wymodzilem takie coś:
Najpierw spolerowalem ranty, pozniej polakierowałem rotory, calosc skreciłem...



skręcanie


i fotki pod halogenem:



Lakier to perła z palety hondy, ciemna wiśnia...
Przymiarka na aucie, na razie bez dystansów, na tył wrzuce 25mm, na przód 10mm




Dojdzie jeszcze kilka detali w tym lakierze, przed wrzuceniem calosci na auto odswieze troche zaciski
