[6n2] Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
gallus
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 413
Rejestracja: 10 cze 2009, 10:11
Lokalizacja: Śląsk

[6n2] Czy ta część ma być luźna (silnik AMF )

Post autor: gallus »

Witam proszę kolegów co mają TDI silnik amf o sprawdzenie czy u nich też się rusza ta rurka od podciśnienia bo u mnie tak to wygląda jak by się trzymało na słowo honoru w serwisie mi powiedziano że tak się to nie może ruszać no i chciałem was zapytać czy przy wyjściu tego wężyka dzyndzel na który się nakłada owy wężyk jest luźny czy się rusza.
z góry dzięki.

Obrazek


Obrazek
Mam gdzieś trendy i style urodziłem się po to aby sam je tworzyć i wyznaczać.
Perła:http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 56&t=12121
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

Jeśli chodzi o przyłącze pompy vacum, to jutro sprawdze i odpowiem bo teraz nie chce mi się dupska ruszać a na dworze zimno :shock:
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

u mnie sie rusza u kolegi elja też się rusza bo sprawdzałem u niego czy przypadkiem nie mam coś źle ale to ma tak być. niby czytałem że pare osób np w passatach uszczelniało to na około bo podobno im podciśnienie uciekało, ale czy to prawda to nie wiem, miałem zamiar podjechać gdzieś do sklepu i zobaczyć w nowym czy to tak jest ale dalem sobie spokój
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

U mnie jest stabilne "jak skała", nic się nie rusza :cool2: Albo ktoś wcześniej grzebał albo tak powinno być. :yahoo:
Awatar użytkownika
danielek_88
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:17
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: danielek_88 »

U mnie tez jest luźno i tak powinno być
Pozdrawiam ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

A ja mam pytanie: po co tam jest opaska zaciskowa jeżeli nie po to aby ścisnąć i unieruchomić ten przewód?
Obrazek
Awatar użytkownika
gallus
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 413
Rejestracja: 10 cze 2009, 10:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gallus »

[quote=""sabled""]A ja mam pytanie: po co tam jest opaska zaciskowa jeżeli nie po to aby ścisnąć i unieruchomić ten przewód?[/quote]
Opaska zaciskowa jest dla uszczelnienia i aby wężyk się nie zsunął. Tylko ta uszczelka znajduje się na takim bolcu i to o nim cały czas mówimy czy może się ruszać czy ma być sztywny. Ale ok teraz już wiem że się ma ruszać. Dzięki wielkie.
Mam gdzieś trendy i style urodziłem się po to aby sam je tworzyć i wyznaczać.
Perła:http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 56&t=12121
Awatar użytkownika
danielek_88
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:17
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: danielek_88 »

Odgrzebuje temat.
Czy to przyłącze pompy vacum można jakoś uszczelnić? Mam wrażenie że mi podciśnienie ucieka no i wydaje że to jest spowodowane luzem na tym przyłączu.
Pozdrawiam ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

sylikonem na około przeleć bo inaczej nie ma sposobu
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
danielek_88
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:17
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: danielek_88 »

spróbujemy, zobaczymy
Pozdrawiam ;]
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”