[6n2] Wszystko o: Halogeny - montaż i problemy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
maziunia
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3204
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maziunia »

[quote=""sitopl""]jak wyciągnąć ten włącznik żeby wsadzić ten z opcją na chalogeny. kombinować śrubokętem czy szarpnąć troche mocniej?[/quote]
Limpek już o tym wspomniał...
[quote=""limpek""]Gałeczkę, którą kręcisz żeby włączyć światła należy wcisnąć w pozycji 0 a następnie wciśnięte przekręcić na pozycję. I pociągnąć do siebie. Przełącznik się wysunie. Wypinasz kostkę wpinasz nowy przełącznik z opcją halogenów przednich. Składasz w odwrotnej kolejności i gotowe.Nawet bezpiecznik już siedzi w puszcze.[/quote]

[quote=""sitopl""]niech mi pomoże rozszyfrować napis match na tylnej klapie[/quote]
To jedna z "wersji" w jakiej produkowano vw polo..., ale o szczególy to pytaj już osoby, które takową posiadają...
s
sitopl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 18 maja 2009, 15:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sitopl »

Dziekuje! Lada moment lecę do swego srebrnego bolidu to sprawdzić :D
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote=""sitopl""]Witam! Od półtora roku jestem szczęśliwym posiadaczem poloweczki :D a dziś wpadłem na pomysł żeby założyć sobie halogeniki. Piszecie że to takie proste, sprawdziłem żeczywiście kostki są przy nadkolach ale mam pytanko gdzie na desce powinien być umiejscowiony ten włącznik. Jeśli możecie to pomozcie mi również wybrać miejsce zakupu takich halogeników. Z góry dziękuję. Pozdrawiam!!![/quote]
w którym miejscu powinny być te kostki ??
może zdjęcie please.
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

kostki są przyczepione do nadkola od wewnętrznej strony. Jak odkręcisz dolne kratki to powinieneś je zobaczyć. Jeśli nie to najlepiej podnieść samochód i wtedy masz wszystko jak na dłoni:)
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
Awatar użytkownika
sycha
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 07 sie 2010, 18:30
Lokalizacja: CG

Post autor: sycha »

Witam,

Mam pytanko odnosnie swiatel przeciwmgielnych, posiadam 6n2 wersji basis czyli wiadomo... nic nie ma procz silnika :grin: a te swiatelka bardzo sie przydaja mimo wszystko, i nie mowie tu o lansie w dzien co uwazam za bzdurne.
W poprzednim autko posiadalem i czy mgla czy snieg spisywalo sie pieknie na trasie.... a ostatnio wracalem z Gdyni w mgle gdzie ***ja widzialem, a wczoraj powrot z Bydgoszczy i walacy snieg na mnie.
I wtedy przyszla mi na mysl zalozenia przeciwmgielnych bo kratki nie problem, swiatelka tez raczej nie, przelacznik w srodku tez nie. problem jest (chyba) z instalacja i teraz pyt. do Was, da rade? jesli tak to jak? warto sie bawic w takie przerobki czy lepiej troszke zwolnic i byc 15min pozniej w domku?

Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Zawsze lepiej zwolnić i w ogóle dojechać do domu...
Instalacja to nie problem bo już jest. Zobaczysz jak odkręcisz kratki.
Obrazek
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

sycha

Kupujesz kratki lampy pare śrubek do lamp i przełącznik i podpinasz w ori instalacje ktora jest w każdej 6n2 sam mam Basis :D
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Dokładnie - wszystko już czeka za kratkami. Wystarczy kupić kratki pod halogeny, halogeny i jakoś wyprowadzić włącznik. Widziałem rozwiązanie jakie ktoś miał by nie wymieniać tego włącznika oryginalnego to dodał drugi od podgrzewania tylnej szyby i nim włączał :D
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""Tomek001""]Widziałem rozwiązanie jakie ktoś miał by nie wymieniać tego włącznika oryginalnego to dodał drugi od podgrzewania tylnej szyby i nim włączał [/quote]

Można również umieścić dwa druty obok siebie i je skręcać żeby włączyć halogeny...

Oryginalny włącznik można kupić za mniej niż 50zł, nie widzę powodów żeby podpinać to pod cokolwiek innego. Instalacja jest gotowa.

A tak na przyszłość to polecam search.php


viewtopic.php?f=14&t=3652
viewtopic.php?f=14&t=10843
viewtopic.php?f=14&t=3408
viewtopic.php?f=14&t=1650

UPDATE: widzę, że mod scalił temat :thumbsup:
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

A takie pytanie do osób, które montowały HID w halogenach. Gdzie najlepiej schować przetwornice? I jak to się w ogóle sprawuje taka instalacja? Doświetla drogę? Chodzi mi o zastosowanie tego jako wspomagaczy świateł długich czyli używanie tylko poza obszarem zabudowanym, gdy jadę np. przez las czy inne ustrojstwo w nocy i chciałbym mieć dodatkowe oświetlenie drogi.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""Tomek001""]Chodzi mi o zastosowanie tego jako wspomagaczy świateł długich[/quote]

Do tego służą halogeny dalekosiężne. W polo są przeciwmgielne. Doświetlają pobocza i 2-3 metry przed autem.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

Tomek001
przyczepiasz do belki. jak masz przetwornice z otworami na śruby to przykręcisz. Jeśli nie to pozostają niezastapione trytki:)
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

[quote=""Olo""][quote=""Tomek001""]Chodzi mi o zastosowanie tego jako wspomagaczy świateł długich[/quote]

Do tego służą halogeny dalekosiężne. W polo są przeciwmgielne. Doświetlają pobocza i 2-3 metry przed autem.[/quote]

Tak, ale mi nie chodzi o to żeby świeciło dalej, ale o to by właśnie doświetlić przestrzeń tuż przed samochodem.
Montaż do belki faktycznie wydaje się najrozsądniejszym rozwiązaniem.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
n
nadol
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 17 kwie 2009, 15:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: nadol »

Panowie,
po ostatnich podróżach też chcę założyć przecimgłowe do mojej polóweczki...

taki przełącznik będzie dobry, żeby podłączyć do niego halogeny?

http://allegro.pl/vw-polo-6n2-1-0-mpi-0 ... 16000.html

czy takie będą ok? czy to są przeciwmgłowe? :blush2:
http://allegro.pl/vw-polo-6n2-99-01-hal ... 86726.html
Awatar użytkownika
d4ri0
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1086
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: d4ri0 »

nadol
halogeny ok, ale włącznik nie jest z włącznikiem przednich halogenów.
zobacz ten:
http://allegro.pl/polo-99-01-sharan-wla ... 36724.html
[size=12px]http]

[size=12px]viewtopic.php?f=58&t=61866[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”