[6n2] Silikonowe przewody podciśnienia i chłodnicze

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

[6n2] Silikonowe przewody podciśnienia i chłodnicze

Post autor: sabled »

Czy ktoś przerabiał temat wymiany przewodów podciśnienia i chłodniczych na silikonowe? Istnieją gotowe zestawy do silnika 1.4 16V AUA? Szukałem cały dzień i nic nie znalazłem. Interesują mnie wszystkie rozwiązania od bardzo drogich Samco aż po ultra tanie. Jedyne warunki to dostępność koloru czerwonego w ofercie oraz przyzwoita jakość (coś co, co najmniej rok pojeździ).
Obrazek
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Jest jakiś zamiennik AUA w sensie podobnej budowy? Ułatwi szukanie.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

[quote=""Artpolo""]Jest jakiś zamiennik AUA w sensie podobnej budowy? Ułatwi szukanie.[/quote]
Bankowo AUB, prawdopodobnie AHW, AFK, AQQ.
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

sabled do tych silników nie ma żaden producent
jedyny sposób to sztukować jeżeli o chłodnicze bo są one wzmacniane i odporne na temperaturę
jeżeli chodzi o podciśnieniowe 4/5/6 to są dostępne na metry
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=357
dam więcej linków ale dopiero po 22.00
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

[quote=""vwkas18""]jedyny sposób to sztukować jeżeli o chłodnicze bo są one wzmacniane i odporne na temperaturę[/quote]
No właśnie jakie powinny być: z oplotem, specjalne do wody, jakieś inne rzeczy powinienem wiedzieć? Jak je łączyć? Aluminiowe rurki czy w jakiś inny sposób?
Będę czekał na na inne linki :oki:
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

sabled rurki alu albo cięższe z kwasówki plus złączki i opaskami
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

znalazłem takie cuś ale nie wiem jak z dostępnością
http://www.roosemotorsport.co.uk/index. ... 9p8cg7hj33
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

To jeszcze jedno pytanie na koniec. Są jakieś minusy stosowania silikonów? Spadanie temperatury silnika? Cokolwiek poza kosztami co może mnie zniechęcić do kupna? A może są jakieś plusy poza obstawiam żywotnością i wyglądem?
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

sabled są wzmacniane.. odporne na olej kurz itp
trzeba tylko uważać żeby nie po przecinać :grin:
plus sa napewno takie jak wymieniłeś
większa szczelność sylikon lepiej oddaje temperaturę więc nie będzie miał nie znacznie mniejszą temperaturę
myśle że cena 80 funtów to naprawdę niewiele.. 350 zł jakby mieli do PY to nie wachałbym się ani sekundy
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Dziękuję za konkretne i wyczerpujące odpowiedzi :piwo:
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

napisałem do nich :grin: odpowiedź mega szybka i konkretna
hehe co ciekawe są mega otwarci na propozycje
zobaczymy co z tego będzie.. może za jakiś czas pojawią się węże do PY,3f,nz i inne polówkowe silniki
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”