Mody6N -[1.8T]

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

:bow: Wieeeeeeelki szacun za swapa :bow: Oby więcej takich projektów :D
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
j
jarek311086
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 28 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Mława

Post autor: jarek311086 »

a co do swapa to dużo Cię to kosztowało i pyt.co do grodzi bo słyszałem że trzebacofnać do tyłu żeby upchnąć 1.8t???odp.jak chcesz na maila jarek311086@neostrada.pl
Awatar użytkownika
krzysiu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 21 lis 2008, 17:01
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: krzysiu »

Mody6N

mam takie pytanie... jeśli można wiedzieć to ile wyniesie Cię SWAP?? Sam zastanawiam się nad 1.8 T. I jeszcze jedno, trzeba ciąć podłużnice??
j
jarek311086
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 28 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Mława

Post autor: jarek311086 »

widze że jeden patrzy na drugiego :D same serducho to mogę mieć za symboliczną cene a reszta to nie mam pojęcia i stąd jest ten mój temat :)
Awatar użytkownika
Mody6N
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2009, 10:34

Post autor: Mody6N »

[quote=""krzysiu""]mam takie pytanie... jeśli można wiedzieć to ile wyniesie Cię SWAP?? Sam zastanawiam się nad 1.8 T. I jeszcze jedno, trzeba ciąć podłużnice??[/quote]

na temat ile mnie ten SWAP wyniesie nie mogę jeszcze napisać bo samochód jest w warsztacie i dopiero jutro jade do niego - w tym tygodniu, najpozniej w nastepnym mam go do odbioru poniewaz oddaje samochod do lakiernika.
j
jarek311086
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 28 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Mława

Post autor: jarek311086 »

mam nadzieje że szepniesz jakieś słówko co do mojego pytania??? :)
C
Cyprys
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10

Post autor: Cyprys »

Panowie skończcie zadawać głupie pytania
Trzeba ciąć podłużnice spawać w wielu miejscach i kombinować a jak chcesz a koszta to pewnie GTI 6N2 byś za to kupił oczywiście zależy jak profi podchodzi do sprawy
j
jarek311086
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 28 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Mława

Post autor: jarek311086 »

kupić gti może każdy więc chyba wiesz o co mi chodzi...
C
Cyprys
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10

Post autor: Cyprys »

no to ci mowie przecież że koszt części i swapa to średnio tyle ile kosztuje takie GTI 6N2 i to zalezy od tego jak profi podejdziesz do tego, bo jeśli jak ja włożysz K04, sprzęgło by Radzikowski, itd itp to koszta rosną
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Cyprys""]Panowie skończcie zadawać głupie pytania
Trzeba ciąć podłużnice spawać w wielu miejscach i kombinować a jak chcesz a koszta to pewnie GTI 6N2 byś za to kupił oczywiście zależy jak profi podchodzi do sprawy[/quote]

Dokładnie to nie swap na zasadzie plug&play, z resztą chyba jesteś osobą która przeżyła to wszystko na własnej skórze rozstając sie z autem na prawie rok czasu ;]


@jarek311086 Poszukaj na forach zagr o 6N/6N2 tam relacji z projektów jest sporo

Pierwszy lepszy z brzegu, przedstawia zapewne tylko mały % pracy jaką trzeba włożyć
http://vag-competition.de/VagSeite/umba ... s%20Umbaus
Awatar użytkownika
Mody6N
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2009, 10:34

Post autor: Mody6N »

[quote=""Michał88""]Autko super a co do zwiększenia trakcji polecam taką oponkę http://www.allegro.pl/item619985827_opo ... 5_82v.html nie nadają się tylko na mokrą nawierzchnię[/quote]

owszem Toyo ale zastanawiam sie mad tymi
http://www.allegro.pl/item619538211_spo ... s_0zl.html
co wy na to
C
Cyprys
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10

Post autor: Cyprys »

[quote=""Mody6N""][quote=""Michał88""]Autko super a co do zwiększenia trakcji polecam taką oponkę http://www.allegro.pl/item619985827_opo ... 5_82v.html nie nadają się tylko na mokrą nawierzchnię[/quote]

owszem Toyo ale zastanawiam sie mad tymi
http://www.allegro.pl/item619538211_spo ... s_0zl.html
co wy na to[/quote]

Nie mają w ogóle porównania do toyo R888, ale trzeba pamiętać też że większa trakcja to większe obciążenia dla elementów silnika. W moim przypadku musiałem powzmacniać łapy i kilka rzeczy gdyż 300KM i dobre oponki mogły by rozwalić kilka elementów pod maską

Pozatym 225 uważam ze to za dużo troszkę, a do tego czemu R14? Nie zmieniasz hamulców na większe? Bo pod 14 nie wsadzisz nic ponad 256mm
Coś mi się wydaje że nie przemyślałeś do końca swapa :)
Napisz coś więcej jakie bedzie sprzęgło i czy koło zamachowe to jedno czy dwumasówka, jaki układ wydechowy i wiele problemów jest z chłodzeniem ponieważ pod maską jest ciasno i nie ma przewiewu powietrza.

Pozdrawiam
Cyprys
Awatar użytkownika
Mody6N
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2009, 10:34

Post autor: Mody6N »

[quote=""Cyprys""]Nie mają w ogóle porównania do toyo R888, ale trzeba pamiętać też że większa trakcja to większe obciążenia dla elementów silnika. W moim przypadku musiałem powzmacniać łapy i kilka rzeczy gdyż 300KM i dobre oponki mogły by rozwalić kilka elementów pod maskąPozatym 225 uważam ze to za dużo troszkę, a do tego czemu R14? Nie zmieniasz hamulców na większe? Bo pod 14 nie wsadzisz nic ponad 256mmCoś mi się wydaje że nie przemyślałeś do końca swapa Napisz coś więcej jakie bedzie sprzęgło i czy koło zamachowe to jedno czy dwumasówka, jaki układ wydechowy i wiele problemów jest z chłodzeniem ponieważ pod maską jest ciasno i nie ma przewiewu powietrza.PozdrawiamCyprys[/quote]

oponki narazie zostawiam na drugi plan bo mam uniroyal`ki - co do twojej 6N to troche wiem bo sie naogladalo forum a ja z tyłu będę zminiał na tarcze - przód mam dopiero co świerzo wymieniony. a czemu r14- autko bardzo mi sie podoba na tych malutkich felach - w dodatku musze narazie oszczedzac na cos innego - blacharz-lakiernik i te sprawy. sprzęgło i koło zostawiam narazie takie jakie bylo w autku a3 - zreszta to auto jest narazie u mechanika i nie mam do niego wgladu bo ostatnio skrecilem kostke i nie mam jak dojechac. układ wydechowy bedzie oczywiscie przerabiany na caly wylot - brak katalizatora. chłodzeniem silnika zajmę sie jak będzie już założony i przed blacharzem - trzeba bedzie nad czyms pomyslec. narazie brak funduszy - ale za ok 2 miesiace powinna wplynac niezla sumka na konto wtedy rusze pełną parą.
pozdro Mody6N
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Mody6N, hebel 256mm na przodzie nie wyhamuje tego auta na bank. 280mm to bezwzględne minimum, a taka tarcza nie wejdzie ci pod 14calowe felgi.
Myślę że rozsądny setup hebli do 1.8T to 280mm przod z G60 i tarcze tył z 6N GTI
Awatar użytkownika
Mody6N
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 01 maja 2009, 10:34

Post autor: Mody6N »

musze narazie nazbierac na te fele.
pozniej cos pomyslimy
a jaka jest Wasza propozycja na felki
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”