[6N] - Dziwne zachowanie podczas hamowania.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
kobielczak
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 28 mar 2009, 14:40
Lokalizacja: Zabrze

[6N] - Dziwne zachowanie podczas hamowania.

Post autor: kobielczak »

Czesc, niedawno podczas przegladu dowiedzialem sie, ze cala prawa strona: przednie prawe jak i tylnie prawe hamulce hamują gorzej niz lewa strona.
Czy jest to wina pompy hamulca?
Pamietam, ze kiedys magicy wymieniali mi cylinderek, ale w lewym kole - czy moze byc to wina zapowietrzonego ukladu hamulcowego?
Pedał hamulca normalnie działa.

Ktos ma jakies pomysly?
Obrazek
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Generalnie wymiana mogła spowodować, że lewa strona jest teraz sprawniejsza.
Dlatego też takie naprawy i wymiany tarcz i klocków robi się dwustronnie tak jak przy amorkach i oponach.
Awaryjnie możesz jeszcze raz odpowietrzyć układ.
Pompę zostawiłbym na sam koniec.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
kobielczak
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 28 mar 2009, 14:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: kobielczak »

No rozumiem, ale grzebane bylo w tylnim lewym bembnie.
Dziwne jest to ze przód i tyl jest o wiele slabszy.

Koles stwierdzil ze podbije mi przeglad ale musze natychmiast jechac to zrobic.
Plyn hamulcowy nigdzie nie wycieka. Wiec uklad jest szczelny.
Obrazek
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

[quote=""kobielczak""]Czesc, niedawno podczas przegladu dowiedzialem sie, ze cala prawa strona: przednie prawe jak i tylnie prawe hamulce hamują gorzej niz lewa strona.
Czy jest to wina pompy hamulca?
Pamietam, ze kiedys magicy wymieniali mi cylinderek, ale w lewym kole - czy moze byc to wina zapowietrzonego ukladu hamulcowego?
Pedał hamulca normalnie działa.

Ktos ma jakies pomysly?[/quote]
masz ABS?
jeśli nie to;
raczej nie pompa ponieważ pompa podaje płyn na dwa koła lecz przód i tył
może być zapowietrzony układ hamulcowy- pedał rośnie jak naciskasz pulsacyjnie
-brak wspomagania lub niedostateczne -hampel pouruchonieniu silnika nie cofa się gdy go naciśniez przed uruchomieniem lub cofa się pododaniu obrotów-pompa waku jeśli dizel
-stary płyn hampla wymiana sugerowana co dwa lata ,robi sie gęsty
-zużyte klocki ,tarcze, bębny ,szczęki
-może być padnięty czujnik siły hamowania przy obciażeniu tył oile jest
Awatar użytkownika
Kijus
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 293
Rejestracja: 02 kwie 2009, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kijus »

Może być jeszcze korektor siły hamowania, tez miałem z tym do czynienia i właśnie mi przeglądu nie puścili. Objawy były identyczne, tyle że mi się przyczepił do tylnych kół, a własciwie ze nie hamuja tak samo...a całe bębny były w znakomitym stanie(szczęki, cyliderki..)
100% technical efficient vehicle
Kijus Basic Style --> viewtopic.php?f=29&t=16986
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”