kupno polówki

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

kupno polówki

Post autor: BALON »

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7072982
co o tym myślicie :?:
w sumie polo ładne
czy cena jest dobra jak za takie auto :?:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
Odi
Początkujący
Początkujący
Posty: 172
Rejestracja: 14 lis 2008, 15:34
Lokalizacja: Piła (WLKP)

Post autor: Odi »

Na zdjęciach i w opisie bardzo ładne autko, jak większość. Najlepiej jechać i obejrzeć. A po zakupie wymienić półkę, dołożyć alu (bo sprzedaje bez) i śmigać. Ogólnie sprawia wrażenie zadbanego tylko ile w tym prawdy?
Awatar użytkownika
baymann9
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: baymann9 »

Z ceny pewnie i tak zjedzie...
Awatar użytkownika
grt85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:06

Post autor: grt85 »

Witam podłączę się do tematu bo też zamierzam kupić polo 86C2F, które będzie wykorzystane w małej firmie usługowej, nie chce kupować drogiego auta, a polo jest tanie i ekonomiczne.
Ale nie wiem jaki silnik wybrać. :?
Autko ma służyć do jak najtańszej podróży od punktu A do B na trasie ok 20 km (czyli diesel chyba odpada), wielkim plusem jest gaz. Typ kombi bo bo gdzieś graty trzeba włożyć (max ok 150 kg). Jaki silnik wybrać? Czy gaz dobrze się spisuje? jak jest z awaryjnością polo?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

dlaczego sadzisz ze diesel odpada?? moim zdanie do ciezszych ladunkow wlasnie bedzie lepszy. z awaryjnoscia to roznie bywa zalezy na jaki egzemplarz trafisz, jesli byl dbany to nie bedzie problemu. jesli byl olewany to moze byc roznie
Awatar użytkownika
grt85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:06

Post autor: grt85 »

[quote=""bruczyk""]dlaczego sadzisz ze diesel odpada?? moim zdanie do ciezszych ladunkow wlasnie bedzie lepszy.[/quote]
Nie chcę gdyż odległości będą małe jakieś 20km na dzień i to nie w jednym kawałku, a palić diesla na 2-3km zimą to mija się chyba z celem, ale dalej nie wiem w jaki silnik celować. Zastanawiam się nad 1,3 z gazem. Co do ciężaru to 150 kg jest jak dwóch ludzi w kabinie
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

nie masz racji :P ja mam diesela i czesto robilem trasy po 1km i nic sie nie dzialo.. fakt ze aku padl ..ale on padniety byl od kwietnia czyli jak auto kupilem :P wazne zyby swiece byly sprawne i aku naladowany .. autko wdzieczne i bezawaryjne :)
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

awaryjnośc polo jak na taki rocznik jest bardzo mała ;) przynajmniej u mnie. silnik 1.0. 214 tys i wymieniam tylko częsci które się zużywają. może dlatego mało się psuje bo to mało silnik i malo konia ma wiec i nie ma co sie psuc zabardzo :p jedyną rzeczą po której polo padło to był czujnik halla ale z tego co czytam często to pada w polo ;) oczywiscie gdy autko jest zadbane to usterki są żadkie ;)
Awatar użytkownika
grt85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:06

Post autor: grt85 »

ten diesel coraz bardziej mnie zastanawia, ale mam budżet ograniczony a w benzynie jest tańsza polówka :crazy: czy były jakieś typy tego silnika poza 1.4?
Alienek powiedz ile to łyka ropy :piwo:
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”