Dziwne zachowanie wskaźnika poziomu paliwa po wymianie pompy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

w
waski_rk
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 02 lip 2009, 18:30

Dziwne zachowanie wskaźnika poziomu paliwa po wymianie pompy

Post autor: waski_rk »

Tak jak w temacie. Wymieniłem pompę, stara padła. kupiłem nową MTM, jedyne z czym się różniła od oryginalnej, to to że pływak był ustawiony w drugą stronę. Mimo to uważam że coś tam jednak powinien wskazywać. I jest tak: najpierw pokazuje 0, potem po ok 10 sek podskakuje wskazówka nieco ponad rezerwę, po sekundzie wskakuje na pół baku, tak trzyma gdzieś 15 sekund i spada do 0, cykl się powtarza. Chciał bym zaznaczyć że mam około pół baku paliwa. Ma ktoś już doświadczenia z wymianą pompy? Może trzeba było najpierw coś wykonać, jakiś zabieg z nową pompą jeszcze przed wymianą?
Nic nie kombinowałem, po prostu wymieniłem pompy, raz przekręciłem na zapłon, po tem drugi by troszkę tego paliwa zaciągnął i odpaliłem bez problemów.

Był bym wdzięczny za każdą pomoc.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
prezes_jr
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 14 lis 2009, 12:30

Post autor: prezes_jr »

tez wymienialem pompe i mam podobny problem, u mnie wyglada to tak ze wskaznik wariuje, raz pokazuje pelny zbiornik a raz pusty, wczesniej mialem tak jak ty, okazalo sie ze przewody byly podlaczone odwrotnie, to te cienkie kabelki czarny i niebieski prawdopodobnie :D
Awatar użytkownika
kamil1533
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2010, 22:31
Lokalizacja: Lubasz

Post autor: kamil1533 »

Znajomy miał coś podobnego, także okazały się to odwrotnie podłączone kable po wymianie pompy... pozdro :)
"Czasami jesteś szybą, a czasami muchą…" :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”