denerwujace swirowanie obrotow

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

denerwujace swirowanie obrotow

Post autor: Anonymous »

czasami jak z rana odpalam auto, obroty swiruja, wskazowka jedzie do 2 tys i sie zatrzymuje na 2 tys, po chwili spadnie na 1,7, jak rusze i jade okolo minute zaczynaja skakac od 0,7 do 1,5 albo nawet 0,5 do 1,8 i jak sie zatrzymam zgasze auto, i znow zapale i tak ze 2 razy to sie obroty normuja i jest ok, albo zamiast gaszenia i zapalania to jak przejade pare km az sie silnik nagrzeje, to tez sie same normuja co to moze byc? prosze o rady bo to denerwujace, dodam jeszcze ze nie robi sie tak kazdego dnia, tylko raz na 2, 3 dni jak za 1 razem odpalam
k
ko-ma
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 21 lis 2008, 15:58
Lokalizacja: Końskie

Post autor: ko-ma »

Nastawnik przepustnicy
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

guba robota? duze koszty?
Awatar użytkownika
Bieniek1984
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 28 kwie 2009, 17:12
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Bieniek1984 »

kolego napisz jaki masz slinik ?? Może być silniczek krokowy, brudna przepustnica lub jeszcze coś innego.
Było -> ABS, PPx2, OpenAiR, Servo, centralny+alarm, szport wydech <!-- s]
Bylo Audi B4 1,9 TDI + chip ,
było VW Golf 1,6 TD + LDA, FMIC
było Audi A4 1.9 TDI chip 115KM
jest VW Golf 4 1.9 TDI 90KM
Jest wsk 125
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

1,6, 75 k przepustnica czyszczona
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

a adaptacja zrobiona ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie, bo nie wiem co to jest, to sie robi na komputerze? jesli tak to bede mial problemy, bo nie mam znajomego co mi podepnie komputer, bo obcy bedzie sie na mnie uczyl, albo mi nagrzebie zebym przyjezdzal robic co innego, wiec jestem uczulony na komputer
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

[quote=""darot""]nie, bo nie wiem co to jest, to sie robi na komputerze? [/quote]
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm

no to masz typowy objaw po czyszczeniu przepustnicy i jej niezaadaptowaniu. Jak czyscil ci to jakis mechanik to powinien adaptacje zrobic.

Jak sam czysciles to wypada podpiac pod kompa i zaadaptowac, chociaz niektore moga sie same zaadaptowac po przejechaniu kilkudziesieciu km , ale na to bym specjalnie nie liczyl.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

mechanik czyscil w tamtym roku i bylo wszystko okej, i nie trzeba bylo nic adoptowac, w tym roku samo zaczelo swirowac
Awatar użytkownika
Bieniek1984
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 28 kwie 2009, 17:12
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Bieniek1984 »

adaptacja musi być robiona poprostu może ostatnim razem udało się bez adaptacji i tak jeździłeś a teraz już trzeba zrobić. Dokładnie tak jak pisze bazi czasem sama się adaptuje. Czasem..... u mnie się nie zaadoptowała i musiałem adaptować szkoda, że jeszcze wtedy nie miałem Vaga i 100zł w sewisie to kosztowało :/
Było -> ABS, PPx2, OpenAiR, Servo, centralny+alarm, szport wydech <!-- s]
Bylo Audi B4 1,9 TDI + chip ,
było VW Golf 1,6 TD + LDA, FMIC
było Audi A4 1.9 TDI chip 115KM
jest VW Golf 4 1.9 TDI 90KM
Jest wsk 125
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”