Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Miłosz_KJS
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 01 maja 2009, 22:09
Lokalizacja: Starachowice

Pomocy z gaźnikiem Polo 86 1.0 KJS

Post autor: Miłosz_KJS »

Witam wszystkich bardzo gorąco.

Moje Polo to 86c silnik 1.0 na gaźniku rok 86 samochód zbudowany do KJS (tajfun przeszedł w środku xD maska z włókna szklanego, szyby z plexi, dwa fotele kubełkowe, kierownica MOMO, pasy czteropunktowe SPARCO)

Problem dotyczy benzyny gdy jeżdżę spokojnie nic się nie dzieje, a gdy zrobię nawrotkę c to samochód traci obroty i gaśnie, a jak zgaśnie to lipa totalna kręcę go z 5-6 min zanim Go odpalę i później jedzie normalnie.

A tak wogóle moja kochana Polóweczka nie ma wolnych obrotów i muszę go trzymać na ssaniu i normalnie chodzi.

Proszę o Pomoc co zrobić aby mi nie przerywał, a także bardzo proszę podać gdzie idą podciśnienia z gaźnika( w gaźniku są do podłączenia dwa podciśnienia jeden z tyłu gaźnika a drugi z prawej strony)a także jakieś kable idą od gaźnika do czego??


Z góry pozdrawiam

Miłosz

P.S. Jeżeli będzie potrzebna nazwa gaźnika lub jakieś zdjęcia to podam jutro, bo dzisiaj jest już za późno. :boredom:
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

podstawa zebys podał oznaczenia gaznika.. bez tego po omacku za wiele sie nie dowiesz :(
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
M
Miłosz_KJS
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 01 maja 2009, 22:09
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: Miłosz_KJS »

Gaźnik typu Solex

Znalazłem drugi objaw jak go trochę pocisnąłem to zgas i taki sam problem jak przy nawrotkach, jak zaleje go do gaźnika to trochę pokręcę zapali na dwa cylindry przegazuje i zaczyna pracować na kolejne dwa cylindry i później jest dobrze.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

kolego ale ktory solex bo ich jest x rodzajow
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

a weź odkreć korek wlewu oleju i powąchaj jak pachnie jak bedzie czuc benzyne to pompke paliwa masz do wymiany (podobny objaw miałem w scirocco oraz golfie) a to ze nie masz wolnych to gaźnik rozregulowany właśnie do kjs-ów pożadna regulacjia gaźnika przepustnicy oraz wolnych a takze polecałbym preparaty do czyszczenia ukladu paliwowego
Obrazek
M
Miłosz_KJS
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 01 maja 2009, 22:09
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: Miłosz_KJS »

Gaźnik to SOLEX 31 PIC(T)-7


I teraz już totalnie całkowita liiiipaa

Jechałem sobie i nagle taka przypadłość jak napisałem powyżej, no to paliwo do gaźnika i chełtole zapalił i zgasł. No to paliwa nie ma zalałem paliwo do zbiornika i do gaźnika by go długo nie kręcić zapalił i zgasł.

Gdy zobaczyłem to w przewodach jest totalnie sucho, normalnie jak sahara :)


Pomocy!!!!

Prawdopodobnie poszła pompka paliwa, ale czy to możliwe jak pompka ma niecałe 3 miesiące i była kupiona nowa??

Co może być jeszcze przyczyną tego.

Pozdrawiam :amen:
Awatar użytkownika
Ruszowy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ruszowy »

no po pierwsze jeżeli to mechaniczna pompka (a powinna) to spawdź czy sruby się nie poluzowały (raz tak miałem).
Sprawdzenie filtra paliwa było ? Jak jest przezroczysty to pytanie czyjest przynajmniej w połowie wypełniony benzyną?
NO czasem auto nie pali jak masz problemy z prądem. np elektrozawór wolnych obrotów nie działa bez kabelka masy pomiędzy silnikiem i gaźnikiem.
następna będzie honda, jak polo odmówi posłuszeństwa... jak ja lubię tą solidność VW
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

właśnie filtr paliwa drudie jeśli sucho czy przewody nie przepuszczały paliwa było sucho i pompka padła też tak moze być a ze zapali i zgaśnie to może być tylko z tym paliwem
Obrazek
M
Miłosz_KJS
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 01 maja 2009, 22:09
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: Miłosz_KJS »

Sprawdzanie filtra paliwa to podstawa.... nawet kropelki w filtrze nie ma.

Pompka jest mechaniczna.

A jak można wiedzieć gdzie znajduje się ten przewód od masy i gdzie idą podciśnienia z gaźnika.


Bo ja już jestem totalnie załamany. :-( :-(
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

hmm ja stawiam albo pompka padła ponownie(ale inna bedzie przyczyna ze padła) weź odkrec kanape tylna i odkręć dekiel czarny i wymontuj ze zbiornika te mechanizy co tam przychodzą przewody itp może byc ze przytkała sie taka kratka sitko w zbiorniku
Obrazek
Awatar użytkownika
Ruszowy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ruszowy »

no zacznij od znalezienia przyczyny braku paliwa w filtrze. Możesz miećnieszczelność i pompka nie zasysa paliwa,albo paliwo ucieka na postoju grawitacyjnie.
co dokabelka masy no to kawałek przewodu idący z gaźnika w stronę silnika często zakończony wsuwką.
co dopodciśnień to na zimno silniki tak idzie na ssaniu więcpodciśnienie nie jest aż tak ważne bo przepustnicai tak jest zamknięta i mieszanka jest bardzo bogata.
następna będzie honda, jak polo odmówi posłuszeństwa... jak ja lubię tą solidność VW
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”