problem z odpalaniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
tuptus
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 28 wrz 2010, 22:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: tuptus »

[quote=""JarekF""]co do akku to dobrze zrobiłeś ze zmianą na większy (ten co był to na pewno za mały) ... sprawdź miernikiem lub choćby żarówką czy świece grzeją i czy grzeją tylko gdy świeci kontrolka czy dużo dłużej. U mnie np kontrolka gaśnie po ok 5-6s ale świece grzeją przez dobre 15s i dopiero wtedy słychać jak przekaźnik się "przełącza" ;) (oczywiście zawsze czekam z odpaleniem jeszcze chwilę po zgaśnięciu kontroli :grin: )[/quote]


przekaznik sie przelacza - jaki to jest dzwiek ? czego mam nasluchiwac ? bo szczerze to cos tego nie kojarze :)
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

:roll: takie pyknięcie w okolicach lewego kolana :-D włącz wycieraczki czasowe i posłuchaj jak co parę sekund coś "tyka" to właśnie taki odgłos powinien być słyszalny po parunastu sekundach od momentu przekręcenia kluczyka (nie odpalania auta)


czy idzie chociaż jakikolwiek prąd w świece możesz sprawdzić sam za pomocą żarówki ... (-) od żarówki doprowadzasz do (-) przy akku a (+) do listwy od świec. Jeśli po przekręceniu kluczyka żarówka się zapali to obserwuj po jakim czasie zgaśnie ;-)
Ostatnio zmieniony 02 gru 2010, 14:29 przez JarekF, łącznie zmieniany 1 raz.
t
tuptus
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 28 wrz 2010, 22:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: tuptus »

czyli jak ja robię tak - przekręcam kluczyk - spiralka gaśnie po 2-3 s i kręcę to źle ?;d czekać zawsze te 15 s ?. Po 16 wracam do domu to nadstawie ucha :)
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

Moje nowe świece (NGK) rozgrzewają się do czerwoności po 6s ... Stare ori robiły się czerwone po 8s :acute: a dobrze by było, żeby jeszcze chwilę pogrzały a nie tylko się "zaświeciły" (znajda sie tacy co im diesel pali na dotyk zaraz po dotknięciu kluczyka ale to wolnossący klekot i chciał czy nie chciał trzeba go podgrzać ;P )
t
tuptus
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 28 wrz 2010, 22:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: tuptus »

musisz do mnie jak do debila - bo ja jestem calkiem zielony :)

Czyli zapala sie ikonka gasze i mam ja zapalic jeszce raz ? czy zapalic raz i poczekac te 6 s ?
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

przekręcić kluczyk ... poczekać powiedzmy 10s i wtedy sprawdzić czy zapalił lepiej (nie patrz na "ikonę") ...
I jak masz jak to wcześniej napisałem w jaki sposób sprawdzić czy prąd idzie do świec ;)
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

tuptus
Mi kontrolka gaśnie po około 10 sek...
przy tych mrozach podchodzą 4 próby aż w końcu odpali , a jak nie po 4 to po 6 , 7
AKU mam 92Ah .
Licznik pewnie może resetować z powodu aku , ja 2 lata tak miałem
- z kolegą słuchałem radia , po jakimś czasie miałem jechać do domu ,kilka razy pokręciłem
i w końcu było na tyle mało energi że licznik się wyzerował i wszystkie kontrolki zaczęły migać szybkim ruchem
no ale na szczęście szwagier przyjechał z dostawą prądu , na drugi dzień ojciec załatwił mi Aku 92Ah
jestem zadowolony a nawet zrobiłem mu test wytrzymałości i jest ok ;)
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

jak sdi tak cieżko pali to już musi być coś nie tak sprawdz świece kolego i kąt wtrysku to mi mój 1.9D na aku 70ah i rozruch 640ah na -5stopni odpala bez problemu za 1-wszym razem to pomyśl kolego o swoim co masz ciut lepszy silnik i powinien lepiej Ci odpalać.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

ghul177
Mi na mrozach ciężko odpala , narazie z kasą nie jest dobrze ale na wiosnę postaram się coś z tym zrobić
oczywiście zaznacze że świece żarowe nie były wymieniane od kiedy go kupiłem w 2008 r .
Myślisz że to mogą być wtryski ?
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
t
tuptus
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 28 wrz 2010, 22:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: tuptus »

no i rano lipa tzn nie tak zle autko ruszyło za 4 razem, ale widać i czuć różnice gołym okiem z aku 70ah, autko az samo chce odpalić i czuć ze za kolejnym przekręceniem kluczyka ruszy poli dupcie :)W nocy było z -17 na pewno. Świece wcześniej wymieniałem - wszystkie 4 -3 dni temi. Pojadę jeszcze do elektryka niech zobaczy to o czy, Wy piszecie, czy wszystko jest ok.

btw ledwo co zmieściłem ta 70 to ja sobie obrazić nie mogę jak Ty do poli wcisnąłeś 92 :)
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

[quote=""tuptus_""]btw ledwo co zmieściłem ta 70 to ja sobie obrazić nie mogę jak Ty do poli wcisnąłeś 92 :)[/quote]
Trochę miejsca zajmuje , jak byłem pod Częstochową u jednego forumowicza to jak podniosłem maske
to się zdziwił , oprócz czystego silnik spojrzał na aku i był pod wrażeniem , lekko nie było ale się zmieścił.
w moim temacie jest na fotce ( biały krążownik )

92ah- 760a
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
t
tuptus
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 28 wrz 2010, 22:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: tuptus »

Mam do Was jeszcze pytanie jaka cześć odpowiada za to pykniecie o którym pisał Kolega JarekF ? (bo do tej pory tego nie słyszałem - może to w tym leży problem )?
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Za pyknięcie odpowiedzialny jest przekaźnik świec żarowych
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Mi kontrolka gaśnie , i czekam aż nie cyknie może potrwać nawet do 15 s ...
Musi być słychać ten dźwięk z lewej strony kierownicy , nie możesz nie usłyszeć . ;)
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
t
tuptus
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 28 wrz 2010, 22:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: tuptus »

czekałem około 10-15s - jest możliwe ze mam czekać dłużej ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”