1100 - 1200 obr/min - dziwny dźwięk

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

1100 - 1200 obr/min - dziwny dźwięk

Post autor: asad87 »

Autko jest po regeneracji pompy wtryskowej i przy tym był rozebrany cały przód i złożony. Od tego momentu pojawił się dziwny dźwięk z silnika przy obrotach 1100 - 1200 i mam takie pytanie, czy po regeneracji tej pompy i po rozebraniu i złożeniu auta trzeba nastawić zapłon ? i czy ten dźwięk może być spowodowany złym ustawieniem zapłonu ?
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wyrażenie dziwny dźwięk nic mi nie mówi..no chyba ze słyszysz pasek
Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

Post autor: asad87 »

dźwięk ciężko opisać słowami... ale postaram się ;) przypomina dźwięk telepoczącego metalu... Pasek rozrządu był wymieniany pół roku temu.
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Online bialy0666
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 0:01 przez bialy0666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

Post autor: asad87 »

rozrząd był ponownie ustawiany. Paliwo z powietrzem ? a w którym miejscu może się coś takiego dziać ?
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

przewód elastyczny układu wydechowego może być spuchnięty do wewnątrz
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Online bialy0666
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 0:02 przez bialy0666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

u mnie taki dźwięk metaliczny (jakby coś rezonowało - metal) jest przy 1500-1800 obrotów i też nie mogę go zlokalizować. Jestem jednak bliski twierdzenia że to od napinacza paska klinowego chyba :-)
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Online bialy0666
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 0:03 przez bialy0666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Witam nie chcę zakładać osobnego tematu bo nie chcę robić nie potrzebnego bałaganu :
więc skorzystam z tego tematu :
Moim problemem jest dzwięk silnika na wolnych obrotach , dzwięk wydobywa się z lewej strony jak widać na filmiku , jest to niepokojący klekot , pasek i napinacz nowy ma 6 miesięcy , moją myślą kieruję się że jak rozrząd był zmieniany to mogło dojść do małej wiedzy mechanika , OBY NIE ROZRZĄD .

http://www.youtube.com/watch?v=ftnTZeQtgZo

Proszę o 100% pewnej odpowiedzi na co mam zwrócić uwagę i co powinienem wymienić żeby nie rozbebeszać silnika . :boredom:
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
Zoodix
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 484
Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:20

Post autor: Zoodix »

wg mnie ale to nie jest podbne do zaworow?
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Zoodix
Właśnie też nasunęła się ta myśl , słychać bardziej w okolicy rozrządu a rolkami paska ,
nie chcę rozbierać całego silnika żeby zlokalizować tę część ,
mógł by się uszkodzić pierścień na tłoku ?
czy raczej rozregulować zawory ?
Dodam że nie dawno zaczęło troszkę trząść budą , ale to szczegół bo pewnie gumy do wymiany ,
są też widoczne oznaki oleju na silniku .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”