[6n2] Chip tuning 1.4 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
monki23
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 23 gru 2008, 19:22
Lokalizacja: Wałbrzych

[6n2] Chip tuning 1.4 TDI

Post autor: monki23 »

Witam chciałem podkręcić swoje 1.4 tdi koszt z instalacją i hamownią około 600 zł ale ponoć sprzęgło nie daje rady jak ktoś tak ma niech da znać jak to idzie pali i czy są jakieś problem z silnikiem pozdrawiam
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Gdzie kosztuje chip 600 zl u pana Henia w garazu? moze sam cos zrobisz kupujac fejs na allegro gdzie pisza ze mozna przeprowadzic "drobny chiptuning" Smieszy mnie to jak chip to kosztuje od 1000 zl normalna cena to 1200/ Polecam: Mastersa, Rogala i wielu innych znanych- wszytsko zalezy gdzie miszkasz i jak daleko chcesz podjechac na ten chip.
Awatar użytkownika
ziomek
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 26 lis 2008, 23:26
Lokalizacja: Polkowice/Wrocław

Post autor: ziomek »

Również myślę nad podkręceniem silnika ale nie wiem jak sie potem auto bedzie zachowywać.

Powiedz mi co za różnica czy u pana Henia czy w jakiejś firmie, jak jeden tak i drugi nie biorą odpowiedzialności za jakieś szkody/problemy etc. a oszczędzasz min 400 zł.

To tak jak z ASO zrobią to samo co zwykły mechanik a płacisz 2 razy więcej albo i lepiej.

LINK
"Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa."

Demokryt

Było Polo jest Golf IV
m
monki23
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 23 gru 2008, 19:22
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: monki23 »

Kolega podkręcił xsara picasso we wrocławiu u pana henia co się ogłasza na allegro i jakoś przejechał już około 5 tyś kilometrów i nie narzeka ale dzieki za opinię
pozdrawiam
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

Za 600 złotych to ja Ci zrobie chiptuning z hamownią - hamownia 150,-, rezystorek 2 zł, 448,- to czysty zysk...
Awatar użytkownika
Rafesc
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 23 mar 2009, 17:31
Lokalizacja: Częstochowa/Cisie

Post autor: Rafesc »

polecam compsport w Bielsko-biała ale wszystko robia w gliwicach koszt około 1500zł
Rafesc
Awatar użytkownika
ziomek
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 26 lis 2008, 23:26
Lokalizacja: Polkowice/Wrocław

Post autor: ziomek »

To jest kolejny dowód na to, że nie warto przepłacać ta sama sytuacja co z ASO nie jest powiedziane że jak Pan Henio robi to od razu ma być bee
"Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa."

Demokryt

Było Polo jest Golf IV
Awatar użytkownika
wojtsen1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 425
Rejestracja: 12 gru 2008, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wojtsen1 »

Ponawiam pytanie bo sie robi bajzel w tym temacie . Nie chodziło tu koledze o to jaki warsztat jest dobry a jaki nie . Chodzi o fakt zamontowania chipa . Czy znacznie odczuwacie wzrost mocy i czy podzespoły takie jak sprzęgło wytrzymują . Ja chcę też chipowac swoje polo i też się zastanawiam czy warto . pomocy
k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

Post autor: kaczor4011 »

[quote=""wojtsen1""]Chodzi o fakt zamontowania chipa . Czy znacznie odczuwacie wzrost mocy i czy podzespoły takie jak sprzęgło wytrzymują [/quote]
równiez chce zachipowac swoje polo i z tego co wyczytalem tu i na innych forach: samym chipsem mozna wykrecic na 90-95KM, 100KM jest osiagalne ale bedzie dymil, mozna wiecej, lecz trzeba zmienic turbo na wieksze, ogolnie nie ma sie co spodziewac takich przyrostow mocy jak w 1.9tdi (glownie dlatego ze ma 3 cylindry i walek wywazajacy)

co do sprzegla mam takie same pytanie: czy wytrzyma?? :grin: oraz:
- jakie jest wogole sprzeglo w naszych poloweczkach?? dwumasowe czy zwykle?? jesli dwumasowe czy mozna zamienic na zwykle??(np w golfie 3 AFN dwumas mozna zmienic na zwykle, zakladajc cale sprzeglo od VR6)
Obrazek
Awatar użytkownika
Man3k
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 16 wrz 2009, 7:28
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Man3k »

Temat stary,ale napisze swoje 3 zdania ;)
Po1 - "spokojny" program to ok 95-105KM/240-255NM,bez dymienia oczywiscie.Maksymalnie programem mozna uzyskac ok 115KM
Po2 - sprzeglo/skrzynia spokojnie wytrzyma nawet do 140KM... (dane zaczerpniete z tdiclub.com)
Po3 - bezpieczny max dla tego silniczka to ok 140KM
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""monki23""]Kolega podkręcił xsara picasso we wrocławiu u pana henia co się ogłasza na allegro i jakoś przejechał już około 5 tyś kilometrów i nie narzeka ale dzieki za opinię
pozdrawiam[/quote]

Pogadamy za 20-30 tys km jak wtryski padną i turbina ;-)

[quote=""ziomek""]To jest kolejny dowód na to, że nie warto przepłacać ta sama sytuacja co z ASO nie jest powiedziane że jak Pan Henio robi to od razu ma być bee[/quote]

Tak rzeczywiście lepiej zaryzykować oddając auto jakiemuś niesprawdzonemu Mietkowi i liczyć na to że będzie ok niż zrobić coś trochę drożej ale pewniej i z gwarancją :good:

Tylko nie zaśmiecajcie później forum wątkami typu pomocy wtryski mi padły/turbina mi padła co zrobić?????
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Damian91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 265
Rejestracja: 05 sie 2009, 18:20
Lokalizacja: Pruszków-Warszawa

Post autor: Damian91 »

[quote=""kaczor4011""]Po3 - bezpieczny max dla tego silniczka to ok 140KM[/quote]

Jesteś pewny..? Przecież to prawie podwojenie jego mocy :/

Jaką firme polecacie w Warszawie i okolicach?
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

podwojenie mocy tak ale nie na seryjnym turbo, intercoolerze i wtryskach. tak jak kolega wyzej napisal programem do 115 km ale przypuszczam ze przy 115km jest to wersja bardzo dymiaca.
Awatar użytkownika
Alan6R
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1343
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44
Lokalizacja: Kobyla Góra

Post autor: Alan6R »

No przy 115 już trochę leję się ropy i przykapca. Miałem w domu Lupo 1.4 TDI + chip na 100 km i chodziło to bardzo przyjemnie, a kopcenie zauważalne tylko w tylnym lusterku jak jechał ktoś na światłach i było ciemno w dodatku tylko przy zmianie biegu, więc normalnie.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, 11:09 przez Alan6R, łącznie zmieniany 1 raz.
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat
Awatar użytkownika
Man3k
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 16 wrz 2009, 7:28
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Man3k »

Aoox a tak to nawet w seryjnym TDi delikatnie widac dymek ;) (tzn w nocy,jak ktos jedzie za Toba no i w lusterku cos tam mozna zauwazyc) na lato bede celowal w ok 135KM. Moze to i glupota,ale rzadko mozna spotkac w ogole zrobione 1.4 TDi. A polo zrobione na ok 105KM potrafi skubnac o wiele mocniejsze autka,mimo iz wazy prawie 1200kg.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”