problem z pierburgiem 2e3

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

problem z pierburgiem 2e3

Post autor: Makumb »

Mam problem z tym ustrojstwem - na ciepłym silniku nie idzie go odpalić, na zimnym obroty utrzymują sie na poziomie 2k, po dodaniu gazu gaśnie

http://www.gaznik.pl/schemat_ideowy_pierburg_2e3.html

od czego zacząć regulacje bo coś mi się wydaje,że to już grubsza operacja a już mnie to zaczyna lekko wqrw... :P

Z góry dzieki za KAZDĄ pomoc
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

a moze sama regulacja to nie wszystko tylko cos trzeba wymienic.

http://www.eter-mot.com/default.asp?kat=-3&pro=271545

proponuje zaczac od tego potem bawic sie w regulacje. a i podstawa pod gaznik musi byc szczelna. filtr powietrza czysty uklad zaplonowy sprawny. inaczej do ladu nie dojdziesz
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

Filtr nówka. układ zapłonowy jest ok, podstawa szczelna. Myślałem już wcześniej o tym zestawie regeneracyjnym ale rozkreciłem go "do zera" i wszystko było ok - membrany całe itp...

Wychodzi na to,że musiałem coś popierdzielić przy składaniu - tylko twestia co - niczym nie "kreciłem"
ruszyłem jedynie : wkret nr5 do obrotów, ten wkret z siłownika 19 do regulacji przesłony(co chyba nie powinno mieć żadnego wpływu) i ruszyłem ten wkret z nr 2(jutro sprawdze czy tu nie dałem ciała) - nic wiecej.

Kuffa tak to jest, jak człowiek sie bierze za cos, na czym sie nie zna...
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

u siebie tez myslalem ze membrany mam cale. ale tak nei bylo. byly juz ze tak powiem za bardzo ponaciagane
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

Hmm no to zmienia postać rzeczy. Tylko jak to jest,że wcześniej (prawie) wzystko było ok a teraz jest :censored:

Jutro bede walczyć dalej bruczyk dzieki wielkie
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Bo nie rusza się g póki nie śmierdzi.
Awatar użytkownika
Lechu1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 09 gru 2010, 23:12
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lechu1 »

Moim zdaniem zapchana jest któraś z trzech dysz. Wykręcić, przedmuchać, przeczyścić :grin:
----->VW Polo Coupe GT 87` 1272ccm GK<-----
----->VW Polo Classic 97` AEX<-----
----->VW Polo 00` APQ<-----
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”