silnik szybko się chłodzi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bogdanzieba
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 06 gru 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bogdanzieba »

[quote="luki27"]A sprawdzałeś bezpieczniki tuż obok akumulatora(dokładnie 4 od góry jest od wentylatora,wartość 20A)?Myślę że za pracę wiatraka odpowiedzialny jest tylko czujnik wkręcony w chłodnicę a on powinien dostawać napięcie bezpośrednio z akumulatora i po drodze oczywiście przez bezpiecznik.[/quote]


Tak kolego masz rację winny był bezpiecznik ten przy akumulatorze. dzięki.
VW Polo Classic 1,4 16V 2000r. APE. Kolor srebrny
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

[quote="marcin86_"]Jakby mial malo plynu w chlodnicy to takze w calym ukladzie, wiec odezwalaby sie kontrolka plynu.[/quote][quote="Diego69_"]Jest kontrolka od niedoboru płynu w chłodnicy ? Na moje oko jest tylko kontrolka przegrzania płynu...[/quote]
Według mnie to na to samo wychodzi ,jeśli jest za mało płynu to silnik szybko osiąga wyższą temperaturę
a co za tym idzie kontrolka zaczyna informować o przekroczeniu temperatury ,
wiem to z własnego doświadczenia , więc na jedno wychodzi .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”