Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
1. W GTI może szybko zużywać się skrzynia biegów, trzeba zwracać baczną uwagę na stan skrzyni, oleju itd., pozostałe podzespoły - jak to w każdym aucie.co najczęściej ulega awarii?
1. Olej 0W40 jest najbardziej odpowiedni, podobnie benzyna 98, a najlepiej 100 (co do benzyny to w naszych warunkach dyskusyjne).jakie są mniej więcej koszty eksploatacji?
Nie wiem jak w 6N2, ale w moim - latem 7,5 - 7,7/100, zimą 8,5/100, przy cięższej nodze może spalić 9,5 - 11/100.jak wygląda spalanie przy spokojnej jeździe i przy ciut cięższej nodze?
Wartoi generalnie czy warto kupić?
Lakier jakiś nie teges, silnik na zdjęciach umyty i coś było grzebane (brak wielu elementów plastikowych). Albo handlarz, kupił niedawno i sprzedaje, albo coś ma z silnikiem. Warto porządnie sprawdzić...Dodam tez iż do wczoraj na allegro wisiał dośc ładnie i sensownie sie prezentujący GTI
To Polo to autko gościa "kamil144" o ile dobrze pamiętam. Przed kupnem miało jakąś przygodę we Francji chyba... Ale ogólnie ponoć w dobrym stanie.a moze ktos zna furke bo okazuje sie ze to klubowe gti
Licz się chłopie ze słowami...Wersje gti kupują niewyżyte chłystki po to żeby na nich poszaleć.
Ile wersji gti zostało kupione w salonie w Polsce. Ze względu na cene do Polski sprowadza się auta z bogatą przeszłością, zajeżdzone przez poprzednich właścicieli. Co do chłystków, to widuje ich codziennie na osiedlu w swoich kilkunastoletnich autach z przerobionym wydechem, sieją popłoch wsród innych użytkowników dróg i chodników, budzą w środku nocy.Jpp pisze:Licz się chłopie ze słowami...Wersje gti kupują niewyżyte chłystki po to żeby na nich poszaleć.
Pozdrowienia.