usterki - osprzęt silnika POLO GENESIS 1992 SILNIK 3F

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

usterki - osprzęt silnika POLO GENESIS 1992 SILNIK 3F

Post autor: polo11 »

aktualnie walczę z nimiłym objawem , polo ma obroty jałowe na poziomie poniżej 1000 , a czesto łapie takie lekko powyżej 1000 i wtedy już wiem ,że zaczyna się zabawa , po delikatnym naciśnięciu pedału gazu auto przygasa, żeby przyspieszyć i nie zgasło trzeba pedał wcisnąć gwałtownie , na razie dziś albo jutro wymienię w kolejności
niebieski czujnik temperatury
przepływkę
sondę lambda
jak nie pomoże to będę się martwił i szukał złącza diagnostycznego ,, którego za diabła nie mogę znaleźć
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 20:47 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

taaa ... zdaje się ,że wymiana niebieskiego czujnika pomogła, obroty są teraz stabilne , niestety nadal nie moge rozwiązać problemu z cieknącą obudową termostatu :( założenie większego oringu nie pomogło ( chodzi o powierzchnie styku - obudowa silnik

wyciek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 20:50 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Witam ja miałem podobny problem z polo i powiem ci ze jeśli samochód stał długo nie używany możesz mieć podobny problem jak ja. U mnie stał 2 miesiące po 2 miesiącach ja do odpalania a samochód ma nie równe obroty gaśnie non stop muszę go trzymać na gazie sprawdziłem wszystko koledzy na forum doradzili mi żebym zobaczył podstawę monowtrysku bo po takim czasie gdy samochód stał poprostu guma popękała zmieniłem to i teraz jest już ok.
radze ci to zobaczyć skoro już wszystko zobaczyłeś ( np. prawidłowe ustawienie zapłony moze to tez byc przyczyną
Tu masz mój temat i to co mi doradzali może ci sie przyda to co opisałem bo moze masz podobne objawy jak miałem ja
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 19&t=23088

A jesli chopdzi o złącze diagnostyczne masz je koło bezpieczników tu masz link http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... gnostyczne
Na przyszłość na początku poszukaj tematów na forum bo na prawde tu jest wszystko :) :) :)
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

zaczynam sie irytować:( nie lubie składać na silikon, ale po ponownej wymianie oringu obudowy termostatu na inny nadal cieknie w okolicy sruby mocującej:/ obudowę obejrzałem , nie ma widocznych pęknięć miejsce mocowania wyczyszczone gładkie, dzis kupiłem 3 oring - grubszy i z lepszej gumy ale jak jeszcze będzie ciekło.....:/ :shock:
p
piotrwan
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 03 lip 2009, 22:12

Post autor: piotrwan »

Ja miałem podobny problem, tylko że u mnie okazało się że jest pęknięta obudowa właśnie w okolicy śruby(nie była łatwa do zauważenia ).Wymieniłem obudowę i po "krzyku".
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

dokładnie tak jak pisze piotrwan. Obudowa lubi pękać właśnie przy mocowaniu. Osobiście wymieniałem jakoś w czerwcu na wzmacniany firmy Meyle. http://allegro.pl/obudowa-termostatu-vw ... 53549.html
rzeczywiście jakość duuużo lepsza niż tego, który był wcześniej-przedewszystkim grubsze wszystkie ścianki, inny materiał(trochę jak włókno węglowe), wzmocnione "uszka" na śruby...
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

na razie jeszcze pokapuje ;) jeszcze mi sie przypomniało , że w zeszłym tygodniu pożegnała mnie cewka zapłonowa;) AUTO ZGASŁO NA ZAKRĘCIE I KAPUT ;(
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 20:53 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
c
chiccoo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 36
Rejestracja: 11 kwie 2010, 13:26

Post autor: chiccoo »

wymien obudowe..widze że nie ja jeden miałem z tym problem kupiłem nową z nowym oringiem do tego sylikon na wszelki wypadek. mi przez tą obudowe ciekło i łapało powietrze a szczelinka była naprawde ledwie zauważalna
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

edycja wątku
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 20:54 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

edycja postu
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 20:56 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

edycja postu
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 21:05 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

nareszcie sucho , wymiana oringu nie pomogła , konieczna była wymiana obudowy termostatu
Obrazek

kupiłem obudowę - koszt około 30 zł , zamiennik , ale wszystko w sensie termostat i czujniki pasują

przy okazji założyłem brakujący łapacz wiatru ;)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 21:05 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

edycja postu
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 20:57 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

przedwczoraj POLA rzuciła palenie :( stałem na światłach i zgon , zzero życia :( brak iskry na świecach , jako że cewka ma ze 2 miesiące wymieniłem halla i na razie pomogło , mam nadzieję ,że trafiłem , zanim to sie stało na gazie lekko falowały obroty , teraz juz nie falują , hall podróba włoska 200 zł oryginał 500 aparat kompletny 900 , droga zabawa to 3 F , jutro wrzucę zdjęcia
p
polo11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 05 lis 2010, 6:55
Lokalizacja: lodz

Post autor: polo11 »

qrfaaaaaaa :( dzisiaj sie zawiesił włącznik wentylatora chłodnicy , ktoś chce mnie pocieszyć? co będzie następne???
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 20:58 przez polo11, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”