W polo jeszcze tego nie robiłem ale postaram się pomóc. Opornice są montowane w obudowie wirnika dmuchawy. Znajduje się on wraz z silnikiem za schowkiem po stronie pasażera (trzeba zdemontować zaczynając od dołu) i popatrzeć czy widać tam coś takiego:
http://allegro.pl/vw-polo-fox-ibiza-fab ... 77025.html będzie widać tylko czarną wtyczkę. Na początek najłatwiej ściągnąć kratkę nad nogami pasażera i popatrzeć czy nie widać tam tego czarnego plastiku z wtyczką jak na zdjęciu. Jeśli już się go uda znaleźć i wymontować to następnie trzeba wyciąć ten mały rurkowy element na końcu zielonej opornicy. odczytać wartości z niego i w sklepie elektronicznym bądź servisie rtv agd kupić taki za parę złotych i wlutować i wszystko powinno śmigać. Dla pewności żeby sprawdzić czy sama opornica jest nieuszkodzona proponuje zewrzeć dwa końce które łączy bezpiecznik termiczny jakimś miedzianym drucikiem i sprawdzić czy zadziała. jeśli zadziała to znaczy że uszkodzony jest bezpiecznik a jeśli nie to znaczy że padała opornica. Dodatkowo bezwzględnie należy nasmarować łożyska silnika żeby się sytuacja nie powtórzyła:)