Jpp - Polo 6N2 1.4 16V

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Jpp
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:45
Lokalizacja: PP

Jpp - Polo 6N2 1.4 16V

Post autor: Jpp »

Witam!

To znowu ja ;)
Chciałbym przedstawić, godnego mam nadzieję, następcę mojego rozbitego GTI :)
Autko wyprodukowane zostało na początku 2000 r. w fabryce Volkswagena w Bratysławie (Słowacja); przybyło z dalekiego Hanoweru, ale jako nowe zakupione było u jakiegoś włoskiego dealera VW.
Miało jakąś niewielka przygodę - malowane były obydwa błotniki przednie i wymieniony był tylny zderzak. Wewnątrz budy nie ma jakichś ingerencji, tak więc wygląda to wszystko w miarę :)

Volkswagen Polo 6N2, silnik AHW 1.4 16V o mocy 75 KM;
:arrow: rok produkcji 2000,
:arrow: przebieg 130 tys. km, już potwierdzony,
:arrow: 5 drzwi,
:arrow: kolor - satynowy srebrny metalik (Satinsilber LB7Z)
:arrow: przyciemnione szyby tylnych drzwi i tyłu,
:arrow: 4 poduszki,
:arrow: klimatyzacja,
:arrow: ABS
:arrow: wspomaganie,
:arrow: centralny zamek,
:arrow: alarm,
:arrow: elektryczne lusterka i szyby,
:arrow: halogeny,
:arrow: głośniki standardowe w drzwiach i w słupkach,
:arrow: gniazdo 12V w bagażniku,

Auto posiada zawieszenie sportowe Weitec 503 VA.

Kółka:
:arrow: przez sezon 2011 oponki Toyo 195/45 naciągnięte na felgi 15" 8J RH Cup ET43 + dystanse 10 mm przód i tył
:arrow: przez sezon 2012 j.w ale na felgach Aluett 15" 7J
:arrow: na zimę zwykłe stalaki 14" z oponkami Vredestein 185/55

Dotychczasowe zmiany:
:arrow: zamontowanie radyjka Sony zamiast oryginalnego
:arrow: zamiana lampek w tyle na Hella LED srebrne - pamiątka po GTI :konik:
:arrow: tłumik Bastuck
:arrow: wymiana materiałów eksploatacyjnych plus drobne naprawy

W planach - zmiana wnętrza na bardziej skórzane i modernizacja car audio.

Poniżej kilka zdjęć pojazdu w momencie zakupu (źródło - portal gratka.pl)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

...i obecny stan:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrowienia.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 0:35 przez Jpp, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Hehe, widzę że długo nie trzeba było czekać :D Wydaje mi sięże następca godny :) Chociaż może nie aż tyle kuniów, to jednak autko też ciekawe, dokładnie jak sreberko Paffcia dziewczyny :D Osobiście bym lamp nie zmieniał, ale Twoje auto, Twoje mody :)
PozdróVWka :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

ogolnie ladny, ale z dobieraniem lakieru sie nie przylozyli w mieszalni :agresyw:

poszlo pw
Awatar użytkownika
Jpp
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:45
Lokalizacja: PP

Post autor: Jpp »

ogolnie ladny, ale z dobieraniem lakieru sie nie przylozyli w mieszalni
Wiem tylko, że miało jakąś stłuczkę (błotnik lewy przód), na szczęście bez naruszenia konstrukcji - sprawdzone.

Pozdrowienia
Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 20:23 przez Jpp, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

prawy blotnik tez lakierowany, ale to nie jest nowe auto wiec bym sie nie przejmował :) ideały sa w salonach i to nie zawsze :victory:
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

srebrny mettalic jest śliczny. ale za to bardzo niewdzięczny, gdy trzeba dobrać odpowiedni odcień.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

Jpp

ładuj AJV pod maske :] ;)
Awatar użytkownika
Jpp
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:45
Lokalizacja: PP

Post autor: Jpp »

prawy blotnik tez lakierowany, ale to nie jest nowe auto wiec bym sie nie przejmował
Podczas oględzin u mechanika to samo usłyszałem :) Najważniejsze, że konstrukcja wewnątrz jest nienaruszona, spawy są brudne, nie ma sladów ingerencji... Tylko lakier.
Pozostaje pytanie o przebieg :) Autko nie ma książki serwisowej, rejestrowałem je jako pierwszy w kraju i chcę założyć nową książkę w ASO.
Wolę wiedzieć niż nie wiedzieć ;)
ładuj AJV pod maske :]
Niestety, brak funduszy.
A poza tym nie wiem czy się silnik na przeszczep nadaje... Wiem, że skrzynia padła, prawdopodobnie z zaworami kłopot... A kto wie, co tam dalej wyjdzie... :(

Pozdrowienia
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Jpp""]nie wiem czy się silnik na przeszczep nadaje[/quote]

jak ucierpiał w wypadku to nie bardzo...z 6n myslalem ;)
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

łeeee. to nie będzie 400m sreberka z potforem? lipa...

godny następca :-) oby służył dobrze
Awatar użytkownika
Jpp
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:45
Lokalizacja: PP

Post autor: Jpp »

to nie będzie 400m sreberka z potforem? lipa...
Teraz żałuję, że nie spotkałem się z Wami gdy jechaliście na tegoroczny zlot... :/ Mój Potworek z Twoim Potfórem...

Właściwie początkowo szukałem 6N2 GTI, ale srebrne były tylko 3-drzwiowe... A koniecznie chciałem 5 drzwi - więc padło na silnik 1.4 16V :)

Pozdrowienia
Awatar użytkownika
Jpp
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:45
Lokalizacja: PP

Post autor: Jpp »

Ferie w Wielkopolsce w pełni, więc 1.02.2011 r. nastał czas wymiany:
- rozrządu (SKF),
- pompy wodnej,
- końcówek drążków,
- świec (NGK),
- termostatu,
- oleju,
- filtrów: oleju, paliwa, powietrza i kabinowego.
Po drodze ustawienie zbieżności i kontrola felg i opon po zimie.

Przy oględzinach okazało się (na podstawie wymienianych części i ogólnego stanu) że silnik ma rzeczywiście ok. 130 tys. przejechane co mnie niezmiernie cieszy :)
Do wymiany pozostał tłumik, z którego odłażą już płaty... Szukam sportowego :)

Pozdrowienia
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Ładne autko. Oby utrzymać w jak najlepszym stanie.
Awatar użytkownika
ore83
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1044
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:26
Lokalizacja: szczecin

Post autor: ore83 »

no no świetny nabytek też takiego poszukuję dokładnie takiego samego z tym samym wyposażeniem w środku
widzę że pozostałeś wierny modelowi, godny następca 75 kóniów nie jest takie złe :D
ps ile cię wyniusł jeśli można spytać?
Grupa ZachodniopomorskaVWielkopolska
mein polo 86c2f

kozienice 2010
wilcze laski 2010 1 zlot cultstyle.pl

2 miejsce 1/4 mili k
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Gratki nowego zakupu i wierności polówce ;) Przesiadka z 120 kucy na 75 bolesna była chyba :?:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N2”