Problem po wymianie świec i kabli

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
roler
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:21

Problem po wymianie świec i kabli

Post autor: roler »

Mam problem jak w temacie, gdy wymieniłem świece i kable wysokiego napięcia samochód chodzi bardzo nierówno, strasznie się trzęsie. Co może być tego przyczyna? Coś zrobiłem nie tak? Przed wymianą wszystko było w najlepszym porządku. Dziękuję za podpowiedzi.
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

Może pomyliłeś kolejność kabli. Lub są wadliwe
r
roler
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:21

Post autor: roler »

Właśnie nie jestem do końca przekonany co do kolejności, bo z tym miałem problem, dopiero wyczytałem że jedynka jest tu gdzie palec i kolejno 1342 wiec tak podpiąłem. chyba że rzeczywiście coś pomieszałem, a może być inny powód? Kable są nówki - mozliwe by były wadliwe? MoŻe spróbuję na starych kablach i zobaczę czy będzie dobrze.
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

zapewne pomyliles kolejnosc kabli, swiece 1 czy 3 elektrodowe ? Znam przypadki ze na nowych swiecach z 1 elektroda nie chcial samochod jezdzic normalnie
r
roler
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:21

Post autor: roler »

A jak mam podłączyć te kable? Bo jedni piszą ze w prawo a inni ze w lewo. Jak stoję od strony akumulatora to 1342 ma być zgodnie z ruchem wskazówek czy przeciwnie? Świece są 1-elektrodowe i te stare też były 1-elektrodowe nawet tej samej firmy.
r
roler
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:21

Post autor: roler »

Kable połączyłem identycznie jak na zdjęciu
http://img842.imageshack.us/img842/6595/sam0231n.jpg
Czy tak jest OK?
r
roler
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:21

Post autor: roler »

Już naprawiłem usterkę. Winą była rzeczywiście zła kolejność kabli a wynikało to z tego ze kable trzeba było połaczyć inaczej niż wszyscy pisali. w kolejności 1342 lecz przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i 1 patrząc od strony akumulatora była po lewej stronie, czyli schemat wyglądał następująco:
1 2
3 4
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

mały offtop:
kable janmor to niska półka, na pewno nie wytrzymają tyle co Beru, Bosh czy NGK...
civic r18a2/407 1,6 HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”