Fakt, ze tu 6n ale lepszy taki manual niz zaden ->
http://www.vwpolo-squad.pl/viewtopic.ph ... 2902bbb7aa
W 9N odrobine inaczej wyglada krociec z tego co widzialem w ETKA.
Ogolnie w skrocie wyglada to tak - spuszczasz plyn z ukl. chlodzenia, odkrecasz krociec, wyciagasz stary termostat i stary oring, wsadzasz nowe, przykrecasz krociec (ja wymienialem ostatnio u siebie komplet - termostat i krociec), zalewasz plynem, odpowietrzasz uklad (uruchomiasz silnik i zostawiasz w spokoju, musi sie zagrzac zeby plyn przelecial przez caly uklad). Po odpowietrzeniu uzupelniasz braki w plynie (jezeli potrzeba). Koniec
A czy mozesz zrobic to sam czy nie to juz pytanie do samego siebie. Ogolnie sprawa nie jest trudna, ale jak sie boisz, ze cos zepsujesz to wymiana termostatu u mechanika powinna kosztowac ok. 30-40zl.