[6n2] Szarpie jakby nie palił na wszystki cylindry!!! HELP!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
milo
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2010, 12:33

[6n2] Szarpie jakby nie palił na wszystki cylindry!!! HELP!

Post autor: milo »

Witam wszystkich.
Mam problem z silnikiem ponieważ silnik pracuje ale tak jakby palił na 3 cylindry a jest to 1.4 16V z 2000r. a co za tym idzie to stracił sporo na mocy. Dodam że i przewody i świece były zmieniane Podłączałem go pod VAGA ale w tej chwili nie jestem w stanie powiedzieć jaki błąd wywala ale w skrócie chodziło chyba o jakąś przerwę w dopływie napięcia do 3 cylindra czy coś takiego.
W tej chwili auto jeździ ale pali po prostu morze paliwa!
Samochód nie jest mój tylko mojej szwagierki więc nie bardzo mogę coś więcej powiedzieć ale może to wystarczy żeby uzyskać jakiekolwiek wskazówki co to może być i jak się tego pozbyć.
Z góry wielki dzięki za wszelką pomoc.
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Aparat zapłonowy siadł. To tak na moje oko ;)
Obrazek
m
milo
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2010, 12:33

Post autor: milo »

A da się to kolego zdiagnozować w jakiś prosty niezawodny sposób czy to na pewno aparat?
n
noname
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 221
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05

Post autor: noname »

Jeśli rzeczywiście były ostatnio zmieniane kable i świece to niestety prawdopodobnie ten wspomniany moduł zapłonowy czyli będzie jakieś 500-600zeta w plecy:/ sprawdź na spokojnie numery błędów.
m
milo
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2010, 12:33

Post autor: milo »

ok.sprawdzę błędy i się odezwę tylko nie wiem kiedy bo z czasem cienko u mnie.
W każdym razie wielkie dzięki za pomoc :good:
Awatar użytkownika
Zoodix
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 484
Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:20

Post autor: Zoodix »

Vaga czepiaj i patrz błędy
m
milo
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2010, 12:33

Post autor: milo »

Witam wszystkich.
Odnalazłem błędy które były sczytane jakiś czas temu i było to:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0303 - 35-00 - Please Register/Activate

Gdyby ktoś się orientował czy to cewka czy moduł to byłbym wdzięczny za każdą pomoc.
dzięki z góry.
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B
16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie

Zasady włączania MIL
A=MIL zaistniały pierwszy raz
B=MIL zaistniały drugi raz

Problem z 3cim cylindrem wg numeru bledu bo widze, ze u Ciebie trzeba zarejestrowac VAG. Niestety nie wiem co moze byc powodem bo jeszcze za malo wiem na temat Polowek... http://www.obd-codes.com/p0300 moze tu bedzie jakas sugestia, tylko ze po angielsku.
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Tak jak napisał shao. Przewody i świece wymieniałeś to pozostaje niestety aparat zapłonowy. Co prawda błędy odnoszą się też do np. ECU i wtrysków, ale raczej aparat zapłonowy. Niech jeszcze ktoś się wypowie, bo ta diagnoza jest bardzo bolesna dla portfela :cry:
Obrazek
Awatar użytkownika
Zoodix
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 484
Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:20

Post autor: Zoodix »

czyli wydatek jakis 250zl +/-
m
milo
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2010, 12:33

Post autor: milo »

no może tak źle nie będzie znalazłem cewkę za 130 tylko bez modułu.
W każdym razie dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam forumowiczów. :good:
m
milo
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2010, 12:33

Post autor: milo »

Niestety podmianka cewki a później i cewki razem z modułem nie pomogło w nierównej pracy silnika.
Nie mam za bardzo pomysłu co może to jeszcze być?
A może się ktoś orientuje czy przyczyną może być wtryskiwacz albo sonda lambda???? bo ja już naprawdę nie wiem co to!
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Ciśnienie spręzania sprawdź.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
m
milo
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2010, 12:33

Post autor: milo »

Zapomniałem o jednym ważnym fakcie ponieważ jakiś rok temu były wymieniane panewki ponieważ stanęły i od tamtej pory samochód właśnie tak chodzi jakby coś nie tak z 3 cylindrem może to coś komuś powie dlaczego?
A co do ciśnienia na cylindrach to faktycznie muszę zmierzyć.Dzięki za podpowiedź.
Awatar użytkownika
lolkak
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 13 sty 2014, 21:12
Lokalizacja: Wawa i okolice

Post autor: lolkak »

[quote="milo"]Witam wszystkich.
Mam problem z silnikiem ponieważ silnik pracuje ale tak jakby palił na 3 cylindry a jest to 1.4 16V z 2000r. a co za tym idzie to stracił sporo na mocy. Dodam że i przewody i świece były zmieniane Podłączałem go pod VAGA ale w tej chwili nie jestem w stanie powiedzieć jaki błąd wywala ale w skrócie chodziło chyba o jakąś przerwę w dopływie napięcia do 3 cylindra czy coś takiego.
W tej chwili auto jeździ ale pali po prostu morze paliwa!
Samochód nie jest mój tylko mojej szwagierki więc nie bardzo mogę coś więcej powiedzieć ale może to wystarczy żeby uzyskać jakiekolwiek wskazówki co to może być i jak się tego pozbyć.
Z góry wielki dzięki za wszelką pomoc.[/quote]

Dopiszę się.

Ja miałam tak. Moja Polówka nie miała ochoty jechać. Wymienione były przewody od cewki, czujnik wałka rozrządu. Moc znowu powróciła . Teraz niby wszystko ok, jedzie do przodu,obroty takie jak zawsze,ale zapalił się CHECK i wywalił mi błędy:

16684,16688,16726

Co tym razem?Aparat zapłonowy do wymiany?
You\'ll never walk alone!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”