Do użytkowników LPG - sekwencja.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

@synor - do listwy specjalnie dopłacałem aby była szybsza ( i precyzyjniejsza ). Kalibracja była przeprowadzana duzo razy i problem nadal występuje. Da sie go wyeliminować jedynie przez ustawienie co najmniej 50 stopni na przełączenie na gaz.

Może sie ktoś zna i to niech luknie na screeny :

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
synor
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 07 paź 2010, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: synor »

Jak dla mnie to po pierwsze masz za małe ciśnienie robocze reduktora, wszystkie firmy mają min. 1100mbar a to ważne bo przy deptaniu masz spadki i mogą wtryskiwacze chodzić na maxa (zapętlanie wtryskiwaczy) widać już na wykresie że czasy benzyny nie pokrywają sie z czasami gazu. Co za hu......... zebrał tylko kilka punktów na benzynie i resztę robił na gazie(na czym ma odniesienie przy deptaniu jeśli nie zebrał punktów na benzynie??).
Ciekawe jakie dysze zamontowali w twoich wtryskiwaczach ???(mogą być za duże)
Jak dla mnie za krótkie czasy wtryskiwaczy gazowych rozjadą twoją mapę benzynową co może mieć wpływ na niewłaściwą pracę na benzynie.
Jak widzę twoje wtryski to wydaje mi się że możesz śmiało panów poprosić o magic jety choć nie są w 100 % genialne to bardziej będą się wyrabiały niż te psełdo cewkowtryskiwacze z twojej instalacji.
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Pokazałem te wykresy jeszcze kilku osoba oraz na forum lpg, i każdy twierdzi ze dysze sa za duze pewnie są 2.0mm a powinny byc cos kolo 1,5 ; 1,6mm świadczy o tym bardzo mały mnożnik na wykresie.

Posiadam kabelek, napisz mi jak sie zbiera te mapke benzyny później gazu itp. Ale w sposób łopatologiczny :P ( włacz to , naciśnij tamto , przejedz autem itp ;) )
Obrazek
Awatar użytkownika
synor
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 07 paź 2010, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: synor »

No to teraz poleciałeś hehe

Najpierw to zobacz tą tabelę i sprawdz jakie dysze powinieneś mieć przy stagu :
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... dyszPL.pdf

Tu znajdz swoją instalkę i bedziesz miał wszystko do poczytania na jej temat:
http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/program ... je-obslugi
Awatar użytkownika
golfina
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golfina »

Odświeżę trochę temat...

Upchnąłem listwę z wtryskiwaczami pomiędzy pokrywą zaworów a obudową filtra powietrza. Auto było nie do poznania - pięknie się przełączał (nawet na mrozie) i pięknie pracował na gazie. Jednak po pewnym czasie wężyki się pozaginały i dostawa gazu do dysz jest utrudniona, bo gaziarze owiercili mi kolektor tak, że każda z dysz patrzy w inną stronę.
Wpadłem na pomysł aby zmienić dolot, tzn zamontować obudowę powietrza od innego modelu w tym samym miejscu (gdyby była mniejsza od oryginału) lub na błotniku (jak w dieslu).
Problem to to czy jest to technicznie możliwe - jakie obudowy mogłyby pasować do 6N1? Chciałbym aby pozostał dolot ciepłego powietrza wraz z regulatorem oraz odma.
Wykonując te przeróbki zyskałbym dużo miejsca na prawidłowy montaż listwy.
Myślałem o stożku ale nie podłączę wtedy ani odmy ani też ciepłego powietrza, no chyba, że występują one w obudowach, które można zaadoptować do 6N1?
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Witam ja mam listwę z wtryskami zamontowaną za przepustnicą, tzn pod nią od strony grodzi silnika. Nie odczuwam reakcji przy przełączaniu na gaz z benzyny. Mam Stag IV. Niestety mam parownik umieszczony z lewej strony tam gdzie jest zamontowany dolot. W związku z czym nie mogę podłączyć ciepłego powietrza bo trójnik z termostatem mi się nie mieści w związku z tym czy ktoś już coś ma może wymyślone w tym temacie?
viewtopic.php?f=29&t=41472
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

u mnie stag 4, wtryski ac, zamontowane pomiędzy puszką filtra a pokrywą klawiatury,
temperatura ustawiona na 33 stopnie.
Śmiga jak żyleta, najlepiej na LPG z orlenu lub grosara, na innych stacjach niestety słabo ciągnie to LPG.
Co ciekawe na początku wchodziło mi zawsze 28 litrów, a teraz tylko 26 i zawór odbija.
Przejechane 10000km na tym Stagu.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2012, 21:26 przez rat4, łącznie zmieniany 1 raz.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

a u mnie przełączanie 25*C i też jest cacy, wszystko śmiga jak trzeba, czy z orlenu czy bp to samo, ale jak czasem zatankuje inaczej to kilometry robią swoje;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”