[quote=""bruczyk""]Powłokę o fakturze jak z fabryki to uzyska każdy lakiernik[/quote]
...oj nie każdy
[quote=""bruczyk""]fabryka jest z taka skorka pomarańczy lub jak inni mówią z cytryną ze to akurat nie problem tak "rozlać" lakier[/quote]
...polakierować trzeba tak, aby auto się nie różniło, czy będzie "skórka pomarańczy" czy też nie...
[quote=""bruczyk""]Samochód po malowaniu fabrycznym a następnie potraktowaniu go papierami rzędu 3000 i uczciwa polerka wygląda 10 razy lepiej niż bez tej operacji[/quote]
...z fabryki wychodzą auta niedomalowane i klient sie nie czepia do tego, a z warsztatu musi wyjść ideał- tak to klienci widzą - jeszcze najlepiej żebyś na 20-to letniego wraka, co to nie ma do czego spawać, dał pięć lat gwarancji ... i weź tu warsztat prowadź...
[quote=""bruczyk""]Nie spotkałem się jeszcze aby lakier bez polerowania był w 100% idealnie położony zawsze gdzieś coś znajdziesz[/quote]
oczywiście. 100% racji. są jednak kolory "lepsze" i "gorsze" ... czasem można odpuścić polerkę...
[quote=""bruczyk""]Owszem da się polakierować tak żeby wyglądało bardzo dobrze[/quote]
nigdy całościówka
[quote=""bruczyk""]ale zgodzę się z tobą ze źle pomalowany element łatwiej przejechać szmatą matującą i pomalować raz jeszcze niż polerować[/quote]
właśnie w tym sęk. wole klientowi powiedzieć że bez lakierowania ani rusz, niż mydlić mu oczy, że wystarczy polerka - szybciej i łatwiej- jak się człowiek zajmuje tym profesjonalnie to nie ma czasu na zabawy... tak nawiasem- nie matuję szmatką- bywają po szmatce problemy z "soczewką" na lakierze