Jakie przewody zapłonowe.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

polo2 z mojego przykrego doświadczenia nie opłaca się stosować zamiennika ani szrotownika najbardziej awaryjnej części w polo. Po pół roku wywaliłem cewkę z golfa po następnym pół roku zdecydowałem się na oryginał.
Zaminnik można sobie zakupić jako cewkę awaryjną i trzymać przy kole zapasowym aby dojechać do domq.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Mkapec
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 29 wrz 2009, 11:42
Lokalizacja: Bielsko-biała

Post autor: Mkapec »

Ja w moim 3f mam cewkę ze skody felicji, 50zł na szrocie
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

jaki swiece 3 elektrodowe do 1,3 55 KM polecacie??
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

osobiście mam w swoim AAV świece NGK http://allegro.pl/item1103390424_ngk_v_ ... felic.html
Awatar użytkownika
Thao
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 19 sie 2009, 21:34
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Thao »

[quote=""MATIS""]jaki swiece 3 elektrodowe do 1,3 55 KM polecacie??[/quote]
ngk i chyba nie ma innej opcji
C
Czarny 1300
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:52

Post autor: Czarny 1300 »

Witam Chopy Mam sprawe ostatnio patrzyłem jak mam kable wysokiego napięcia podłączone do kopułki rozdzielacza zapłonu i wyszło mi ze mam tak
4 2
1 3
te cyferki to gary :grin: a licze je od aparatu do koła wałka

A z tego co czytam to inni piszą ze powinno byc inaczej i ze Polo będzie palić na różnych kombinacjach. Hehe zawsze myślałem ze jest tylko jedna kolejność podłączenia bo inaczej ni huhu a moze sie nic nie znam
Mógł by ktoś sprawdzić jak ma to podłączone :?: Z góry Thx
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

normalnie sekwencja zapłonu na cylindrach zawsze jest 1->3->4->2->1->3->...
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 23:23 przez qboslavo, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
C
Czarny 1300
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:52

Post autor: Czarny 1300 »

Sry ja tu juz pomieszałeem nie taka kolejność i źle liczyłem
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Panowie mam pytanko czy bebechy z aparatu od motorków 1,6-1,8 podejdą do tych naszych aparatów?
Jeśli chodzi o kolejność to mamy 1342 wyjątek to fordy1.1-1.3 , żuki benzynowe i ruskie uazy gdzie masz 1243.
Obrazek
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

Witam
Konczy mi sie czujnik temperatury wody (niebieski). Czy mozecie mi doradzic jaki kupic i czy ewentualnie mozna go zastapic innym z innego modelu np skody felici

Druga sprawa jest taka ze nie moge dobrac palca. Kopulka pasuje a kupilem 3 palce juz i albo twór na ten bolec jest za maly albo za duzy juz sam niewiem co robic

:niewiem:
pozdraVWiam
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Co do czujnika to najlepeij kupić cos lepszego np. hella, troche drozszy jest ale pewność większa, a co do palucha to weź stary może wtedy dobiorą;) w sumie to powinni dać według katalogu, no chyba że aparat masz z innego auta:P
Podro.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Siemka Pany mam pytanko co może być przyczyną że raz auto płynnie schodzi z obrotów a raz agresywnie schodzi, wskazowka na obrotku opada poniżej przed ostatnią kreskę buda zadrży (ale nie gaśnie auto) i za chwilę się podnosi, nie mam pojecia od czego tak się dzieje, ma ktos jakąś sugestie?
PozdraVWiam
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

miałem podobnie, łapał lewe powietrze prze dziurawą podstawę monowtrysk, odpal silnik i ręcznie dociśnij "patelnie" do monowtrysku, jak znika po właśnie podstawa wychechłana.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Zaczeła się ziomowa akcja z autem brr.. nie wie co mu jest, a więc chce się wbic do ruchu jedynka gaz w podłoge a tu zaksztuszenie i dopiero wchodzi na obroty(dobrze że dzwona nie zaliczyłem) no i przy dojeździe do skrzyżowania raz płynnie schodzi z obrotów a raz agresywnie zasiąga je w dół(auto nie gaśnie) poczym wracają na swoje miejsce.
Co do gratów wymienionych w zeszłym roku nowa guma(febi)bo wtrysk, przewody, kopółka, palec, wtrysk, czujnik temp.(niebieski),świeczki też mam 2 komplety
A dodam jeszcze że jak na odpalonym silniku pompuję hamulec to spadają obroty i podnoszą się, jak puszcze.normalne czy nie?
Proszę o pomoc Pany.
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Panowie mam problem. Ostatnio podczas jazdy strzeliło z tłumika i samochód zgasł i już nie odpalił. Co może być przyczyną? Już raz coś takiego mi sie stało, ale odłączyłem kabel z cewki, włożyłem z powrotem i samochód zapalił. A z jakieś 3 tygodnie temu stojąc na światłach wrzuciłem jedynke, dodałem gazu i zgasło i niechciało zapalić. Zapaliło ale podczas jazdy szarpało, zgasło i nie zapaliło. Facet w sklepie mi doradził, że to cewka, wymieniłem i był spokój aż do tej przygody ze strzałem z tłumika. Czy to wina czujnika halla?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”