[86c2f] Kompresor

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

[86c2f] Kompresor

Post autor: kolunio21 »

Witam forumowiczów:)

Mam pytanko z czystej ciekawość odnośnie kompresora ;), czy jest możliwość założenia kompresora od polo G40 do polo 1.0 na jednopunktowym wtrysku? czy to będzie działało poprawnie i czy dużo pracy przy tym jest?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

kompresor do 1,0 się nie nadaje
silnik nieprzystosowany do tego
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dzięki wielkie kolego za info pozdrawiam:)
c
czanyblack
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 11 paź 2009, 19:03

Post autor: czanyblack »

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

hhee dobrze ale tu masz przerobiną całą elektrykę z PY
więcej upuszcza niż daje :P
nawet jakby to było 1,0 (wątpie że przeżył silnik po takich zabawach http://www.youtube.com/user/lennyisashr ... Cu2KqAz2rs ) to sporo się namęczyli żeby to jeździło
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

ja też o tym kiedyś myślałem do silnika 1,4 mpi ale większość ludzi potwierdza tezę że się rozleci po kilkuset metrach jazdy,
no ale może dało by się zamontować jakiś kompresorek ot tak tylko żeby dmuchał ale nie do tego stopnia co by popsuł?
może coś z regulacją ciśnienia byłoby dobre...
civic r18a2/407 1,6 HDi
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

Podbijam temat. Ciekawi mnie czy byłaby możliwość władowania do polo 1.4 kompresora od g40. Jest tu ktoś dobrze ogarniający ten temat? Co trzeba by zrobić?
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

guesswhosback wszystko się da pytanie ile przetrzyma silnik
do 0koło 0,5 bara silnik przetrzyma później może być krucho
jak wiadomo zdrowy kompresor na kółku 75 dmucha ok 0,65-0,7 bara
podobnież będzie z turbo
bez odprężenia silnika i zmiany ustawienie kompa raczej nie próbował bym na tym jeździć
niestety silniki doładowane a wolnossące to zupełnie inna bajka
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

Tzn jak uważasz? Warte zachodu? Pobawiłbym się tylko jak mam się władować w bóg wie jakie koszta to dziękuje bardzo...
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

guesswhosback koszty takie same jakbyś kupił 1,6 GTI silnik z osprzętem i oddał swój silnik
kompresor czy też turbina (dodatkowo kolektor): intercooler dolot złączki wtysk trzeba by było zwiększyć ustawianie kompa lub przekładka elektryki z G
i zabawa się zaczyna.. do jazdy na codzień po bułki raczej by się nie nadawało gdyż dość znacznie może się zmienić kultura pracy silnika
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

Hehe w sumie racja. Ja miałem okazje wziąć silnik 1,6 gti za bardzo dobre pieniądze z tym że wkładałbym to do polo o podstawie 1.0 więc praktycznie pół samochodu trzeba było by wymienić i było to nie opłacalne...
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Wszyscy mówią o benzyniakach, a co powiecie na to żeby do traktora wrzucić turbine?
Przekopałem trochę YT i znalazłem coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=EMexvfef ... re=related

Naturalnie taka przeróbka wiązała się z kosztami tylko jestem ciekaw jakimi.
Pewnie jakieś mocniejsze korbowody, panewki, tłoki może inna głowica, sam nie wiem.
Proszę aby się inni wypowiedzieli i mnie zgasili w tym temacie.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

Hahahaha ostro! :D
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

zobacz jak to chodzi :grin: nie wiem czy przetrzyma to 10000 km
niemcy lubią uturbiać diesla 1W
od dawna stosuje się blok i wał z diesla do benzyny aby zwiększyć moment obrotowy
diesel ma natryski oleju na tłok w przeciwieństwie do benzyny
Awatar użytkownika
pajtak
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 13 sty 2010, 15:57
Lokalizacja: Chełm

Post autor: pajtak »

a jak jest z włożeniem eatona do silnika 3f?? takie coś ma marcingenesis. Trzeba wzmacniać silnik czy poprostu do seryjnego 3f założyć eatona z osprzętem?? bo z tego co wiem to moc mniej więcej taka jak w g40 ale eaton fajnie świszczy no ale jakie koszty takiej zabawy??
86c2f style - golf mk3 gti
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”