Do użytkowników LPG - sekwencja.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
golfina
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Do użytkowników LPG - sekwencja.

Post autor: golfina »

Witam,

Gdzie i w jaki sposób macie zamontowane wtryskiwacze gazowe. Szukam najlepszego miejsca do montażu. Proszę o zdjęcia i/lub opis.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
golfina
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golfina »

Bo u mnie są tutaj

Obrazek

Uważam, że to bardzo złe miejsce, bo wężyki są mega długie a dodatkowo każdy z nich ma inną długość. Chcę przenieść listwę ale nie bardzo wiem gdzie :grin:
Macie jakieś sugestie?
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Nie ma u Ciebie dosc dobrego miejsca bo z tego co widze masz na silniku maskownice plastikowa ( do zdjęcia jest odkręcona ). Ja jej nie posiadam i wtryskiwacze zamontowane sa zaraz przed filtrem powietrza. Jeśli auto chodzi dobrze to nie przejmował bym sie tym, centralki do zarządzania LPG sa przystosowane do takiego "scenariusza".
Obrazek
Awatar użytkownika
golfina
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golfina »

No właśnie auto nie chodzi najlepiej bo przy przełączaniu z benzyny na gaz gaśnie. Sądzę że wężyki od wtryskiwaczy są za długie i zanim gaz doleci do kolektora to silnik już nie pracuje.
Tą maskownicę mogę sobie przerobić bądź w ogóle jej nie zakładać ale zastanawiam się czy mi się tam zmieści ta listwa

Obrazek

wężyk, wtryskiwacz i przewody elektryczne są w jednej płaszczyźnie i tworzą urządzenie o sporej długości. Zastanawiam się czy zamknie mi się maska.
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Najlepiej jakby CI zamontowali je na pokrywie zaworow. Zaufajcie mi najlepsze miejsce. Jesli listwa bedzie zamontowana na plastikowej oslonie mozesz miec problem aby silnik sie przelaczyl na gaz. U mnie musieli obnizyc temperature minimalna listwy przy ktorej przelaczal mi sie silnik na zasilanie gazowe. Wiem ze to moze troche inwazyjne podejscie do tematu montaz jej na pokrywie zaworow ale chyba jeden z lepszych. Znajomy na pewnym zlocie mial tez V-ke i wlasnie listwy zamontowane na pokrywach zaworow. Ulatwia to wszelkie pozniej prace przy silniku. No i gaz ma krotka droge do kolektora.
golfina
Jesli CI sie cos dzieje z instalacja to jedz ja regulowac. Jesli jest na gwarancji to musza Ci ja tak dostroic zeby samochod pracowal tak samo na na benzynie, a na pewno da sie wyprzedzic wtrysk do tego stopnia aby silnik pracowal rowno.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

ja ma zamontowane z tyłu do siany grodziowej na takiej metalowej łapie, tak ze w ogóle nie widać, a wężyki puszczone miedzy przepustnica filtrem powietrza maks 15cm, ale dużo osób poleca właśnie miedzy pokrywa zaworów i filtrem powietrza
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Bartosz85
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1052
Rejestracja: 03 sty 2010, 15:45
Lokalizacja: Częstochowa/Opoczno

Post autor: Bartosz85 »

Na poczatku mialem zamontowana gdziesz tam pod filtrem i nie bylo jej widac ale przegrzewala sie i mialem problemy. Teraz mam zamontowana tak jak kolega Archeo i wszystko smiga az milo.
Awatar użytkownika
golfina
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golfina »

Spróbuję ją upchać pomiędzy filtrem powietrza a pokrywą zaworów - wydaje mi się że będzie to najlepsze miejsce. Dzięki Panowie :piwo:
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Archeo
Napisal ze mu sie przegrzewala... wiec nie kombinuj tylko daj ja tak jak ma, i jak ja pisalem. Tzn na pokrywie zaworow. W sumie nie dopatrzylem jaki masz silnik, Nie wiem jak to wyglada w APQ. Sam bedziesz zakladal sobie instalacje
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Podłącze sie pod pod pytanie do użytkowników sekwencji, lecz chodzi o cos innego. Przy jakiej temperaturze macie ustawione przełączanie na gaz ? Mi gaziarze ustawili na 50 stopni, wydaje mi sie ze duzo. Przy mniejszej temp. auto potrafilo szarpać silnikiem po przekroczeniu tej temp wszystko chodzi jak malina. Dodam ze wymieniłem świece przewody kopułkę palec (beru). Ten typ podobno tak ma ze trzeba 50 stopni..

Jak jest u was ?
Obrazek
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

Archeo
duzo zalezy jaka masz instalacje( stag, brc, itp) ja mam STAGa i mam ustawiona 35 stopni
chcialem ustawic na mniejsza lecz gazowaniec, ktory montowal mi powiedzial ze nie moze byc niska temperatura, dokladnie nie pamietam czemu, gosciu zaklada u nas juz ponad 10lat gaz i zna sie na prawde na fachu, za jakis czas mam przeglad gazu to sie moge dowiedzec dokladniej, pozdro

edit :)

ale i tak te 50 stopni to raczej za duzo :glare:
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

@Larson dzięki za odpowiedz. Jeśli chodzi o instalacje to posiadam Stag 4 sekwencje. Problem mam od początku od założenia z tą temperatura. Jak 2 miechy temu odbierałem auto wszystko chodziło ok bo akurat przy odbiorze auto bylo rozgrzane. Problemy zaczęły sie w domu po ostygnięciu auta. Bylem już dwa razy u gosci i za kazdym razem podnosi mi temperaturę przełączenia na gaz wyżej ( bylo 30 później 40 teraz 50 ). Oczywiście kalibrował bawił sie mnożnikiem w mapie, zmieniał ciśnienie na reduktorze ale koniec końców kończyło sie to na podniesieniu temperatury. :/ Szarpanie występuje tylko w tym dolnym zakresie temperatur i tylko w momencie przyśpieszania ( wyprzedzanie, albo ktos Ci wyjedzie na droge przed toba puszczasz pedał gazu ale gość sie rozpędza wiec ty tez dodajesz gazu i szarpie).

Prawdopodobnie będzie wymiana listwy wtryskiwaczy, przynajmniej tak mnie dziś pan zapewnił, chodź widzę w oczach gości ze nie wiedza co jest grane. Lista to REG Fast.

Oczywiście na benzynie wszytko jest oki.
Obrazek
Awatar użytkownika
synor
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 07 paź 2010, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: synor »

Panowie wy tu gadu gadu a kolega ma poważny problem.
Kolega golfina posiada instalację firmy BRC z tego co widzę jest to sequent 24.
Podstawowy problem tego montażu tkwi w długości przewodów zasilających miedzy wtryskami a kolektorem ssacym (wtryski mam nadzieje że masz niebieskie - chodzi o nalepke na nich).
Prawidłowo zamontowana instalacja w tym modelu powinna mieć listwę wtryskową na pokrywie zaworów jak najbliżej filtra tak aby przewody były krótkie (tej samej długości) i dochodziły do dysz wkręconych w kolektor pod kątem tuż obok wtryskiwaczy Pb.
Tak zamontowana listwa będzie bardzo szybko podgrzewana przez silnik co ma duży wpływ na początkowe podgrzania gazu i szybsze przejscie z benzyny na gaz. Ja osobiście mam ustawioną temperaturę na 30 stopni i 10sek. na zimnym silniku oraz zubożoną mapę na zimnym silniku. Polo powinno być prawidłowo kalibrowane w trakcie jazdy i będzie śmigać jak ta lala.

Co do kolegi Archeo musisz dobrze przeprowadzić kalibrację lub zregenerować listwe wtryskiwaczy bo w Stagu jest wkładany różny różnisty chłam , tak aby zestaw wyszedł tanio wybiera sie tanie reduktory i tanie wtryski (klient zakładając instalację nie ma o tym pojęcia) które po niewielkich przebiegach zostaja zalewane przez frakcję olejową którą przepuszczają słabej jakości filtry fazy lotnej.
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

dokładnie wężyki maja mieć taką długość żeby podczas pierwszego przełączania na zimnym silniku nie było szarpnięcia, a temperatura taka żeby auto nie gasło, tez mam sequenta i mam 30st, wcześniej miałem listwę zavoli czyli brc light, odradzam stanowczo, auto cały czas było zalewane gazem, w tej lightowej listwie dobór pod moc silnika reguluje się wielkościami dysz, przy najmniejszej i mocy rzędu 60KM auto jest zalewane wiec stanowczo odradzam do małych silników, na sequencie jest ok, chodzi jak na benzynie bez wyczuwalnej straty mocy, jak na razie polecam brc
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”