Silnik zalany wodą. Co zrobić.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dorris
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 29 wrz 2010, 16:16

Silnik zalany wodą. Co zrobić.

Post autor: Dorris »

Witam. Mam taki problem iż najechałem na kałużę i auto po prostu zgasło i potem juz nie odpaliło. Już nie raz miałem taką sytuację że po najechaniu na jakąś kałuże silnik po prostu przerywał i trzebabyło trzymać go na wysokich obrotach póki sie nie zagrzeje.Tak samo czasem się działo gdy był zawilgnięty po deszczach. Patrzyłem, świece iskrzą, wszystko wygląda w porządku. Auto to VW Polo III Benzyna 1.4 (instalacja gazowa) Czy ktoś wie co może być przyczyną?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

A nie mogłeś użyć opcji szukaj?? Temat poruszany już na forum. Cewka, kable, palec i aparat zapłonowy. To należy sprawdzic jako pierwsze.
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

Cewka zapłonowa się zalewa, miałem ten sam problem, jeżeli masz taką czarną cewkę, oryginalną to ten problem dotyczy cewki, w moim przypadku wpakowałem cewkę konkretnie obudowaną od VW T4 2.5 benzyna i problem ustał. Przewody też nie zaszkodzi wymienić.
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

A czy nie łatwiej wjeżdzać powoli w taką kałuże ?. :|
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

[quote="WhitePolo"]A czy nie łatwiej wjeżdzać powoli w taką kałuże ?. :|[/quote]

glupi deszczyk potrafi zalac cewke, ktora niestety nie jest dobrze schowana.
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

Też mam nową cewkę , ale nie pomyślałbym że mogła paść poprzednia od wody może to jest to , pomyśle na zabezpieczeniem nowej cewki , może wystarczy jak opatule ją zwykłą folią czy będzie to prawidłowe , czy może ta cewka musi mieć chłodzenie musi oddychać ? .
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

Cewka musi być chłodzona. Zastanów się nad jakąś lepiej obudowaną cewką. Folia od temperatury silnika wkońcu by się przetopiła nie zapominaj że blok silnika ma troche więcej stopni niż woda w chłodnicy.
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

racja ;)
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

Na ile pinów masz cewkę ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”