[6n2] Demontaż liczników 6N2

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
skiptik
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2009, 16:52

[6n2] Demontaż liczników 6N2

Post autor: skiptik »

Witam! Mam problem, potrzebuję dostać się do zegarów w moim polo. Jak zabrać się za zdjęcie tych zegarów? Potrzebuję wymienić żarówkę od rezerw. I tutaj kolejne pytanie: ta żarówka jest wkomponowana w liczniki czy można ją wymienić?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 12:30 przez skiptik, łącznie zmieniany 1 raz.
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote="skiptik"]Witam! Mam problem, potrzebuję dostać się do zegarów w moim polo. Jak zabrać się za zdjęcie tych zegarów? Potrzebuję wymienić od rezerwy. I tutaj kolejne pytanie: ta żarówka jest wkomponowana w liczniki czy można ją wymienić?[/quote]
po pierwsze poszukaj na forum jak się do tego zabrać, bo temat był wałkowany pełno razy i został w pełni wyczerpany...
po drugie...tekst w stylu "potrzebuję wymienić od rezerwy" odnosi się do podświetlenia?
po trzecie...zegary są podświetlane diodami SMD, więc jeżeli to dioda się przepaliła to będziesz musiał ją przelutować, również jest opisane na forum co i jak

a na przyszłość trochę więcej chęci do samodzielnego rozwiązania problemu :oki:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
s
skiptik
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2009, 16:52

Post autor: skiptik »

Przeglądałem wątki ale nie mogę sobie poradzić z demontażem tego daszku. Odkręciłem śrubę która jest od spodu na środku i nie wiem jak go zdjąć żeby go nie połamać. Poza tym w jednym temacie spotkałem się z tym, że trzeba odkręcić jakieś śruby przy zegarach a ja ich niestety nie mam. Jest tylko jedna centralnie na środku od spodu. Oczywiście polo 6n2 2000r

EDIT: Chodziło mi o kontrolkę od rezerwy (dystrybutor)
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

no to dobrze, że szukałeś :grin: po odkręceniu tej jednej śruby musisz wyszarpać ten daszek, łapiesz po obrzeżu przed tą wyrytą linią i ciągniesz Z WYCZUCIEM do siebie, czyli w stronę kierownicy, ten daszek oprócz tej śruby trzyma się jeszcze na zatrzaskach, jak to uda Ci się zdjąć to już będziesz w domu i wiedział dalej co i jak :oki: pozdrawiam :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

Mam pytanie, ponieważ również nie mogę wygrać z upartym daszkiem i go nie umiem zdjąć... jak są podświetlane kontrolki CHECK i EPC? ponieważ przez półtorej roki ich nie widziałem, żeby mi się zapaliły... a chciałem ściągając daszek sprawdzić czy się nie przepaliły
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Jak masz dostęp do Vaga to podłącz i przetestuj poprawność działania wskaźników i po problemie, znaczy problem będzie nadal, jeżeli nie będą działały.
Obrazek
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

mam dostęp do vaga, ale nie wiem jak to sprawdzić, z licznikiem raczej nie da się połączyć
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

VAG Com -> Select Control Module -> 17-Instruments dalej powinieneś sobie poradzić ;) Jest tam bodajże test outputs (?) czy coś takiego.
Obrazek
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

sabled
dokladnie jak mowisz
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

a polskim vagiem nie da rady?
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

da radę, tym bardziej powinno być Tobie łatwiej, patrz po numerach tak jak kolega wyżej napisał, nr 17 na głównej stronie w polskim vagu to powinno być podpisane bodajże licznik albo instrumenty, a później dajesz "test wyjść", i po kolei klikasz i są badane wskazówki, zapalają się wszystkie kontrolki, ten mały wyświetlacz również wyświetla wszystkie linie i napisy jakie obsługuje, i to chyba tyle, tylko tak jak napisałem, każda opcja jest sprawdzana kolejno, ale postępuj zgodnie z zaleceniami to będzie spoko :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

dzięki za pomoc, problem z tym, że nie mogę się połączyć z licznikiem, nie wiem czy w naszym modelu się da?
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Ja mam 6N2 (1.4 16V AUA) i bez problemu się łączę, ale używam VAG Com'a 4.09-1 choć wątpię aby miało to jakikolwiek wpływ.
Obrazek
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

no to coś muszę mieć uwalone :niewiem: spróbuje jutro
Ostatnio zmieniony 06 paź 2010, 20:20 przez adas110780, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Zoodix
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 484
Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:20

Post autor: Zoodix »

ile moga chciec w serwisie za sprawdzenie vagiem i wywalenie bledow?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”