Kontrolka ciśnienia oleju

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Dzisiaj sprawdzałem i u mnie na starych zegarach gaśnie 2 sekundy po zapłonie.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
D
Dzejcop
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 14 lis 2008, 6:50

Post autor: Dzejcop »

U mnie w diselku też po załonczeniu zapłonu po paru sekundach gaśnie zazwyczaj wtedy świece mam już zagrzane i mam stare zegary. Może poprostu te typy tak mają. to niemozliwe że u wszystkich jest coś nie tak. A u kogos gaśnie inaczej??
Awatar użytkownika
klslowik
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 75
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:21
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: klslowik »

Faktycznie wynikałoby że wszyscy musimy coś z tym zrobić ;)

U mnie w silniku AEF też mam taki objaw. Po 2,3 sekundach gaśnie.
Polo: 6N 1.9D AEF 1998
http://www.vwpolo.info/
Obrazek
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Przed chwilą sprawdziłem jak to jest u mnie. Po załączeniu obwodu zapalają się wszystkie kontrolki i w przeciągu kilku sekund gasną. Pozostaje tylko ta od akumulatora. I tak na pewno powinno być.
P.S. Mam nowe zegary.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
mistrzu_1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:05
Lokalizacja: Szczecin rej. ZST

Post autor: mistrzu_1 »

najwidoczniej instrukcja kłamie :P
Passat B5....110PS...4motion
Awatar użytkownika
xm55
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:02
Lokalizacja: LU *****
Kontakt:

Post autor: xm55 »

mistrzu_1 najwidoczniej masz rację :P


Co prawda poniższa fota pochodzi i instrukcji nie 6N a 6N2 ale mówi tak jak powinno byc w 6N w przypadku nowych zegarów:

ObrazekObrazek
Obrazek
M
Misiek86V
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 24 sty 2010, 15:07
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Misiek86V »

Witam a jak u mnie po samym odpalenie silnika kontrolka mrugnie sobie na na sekundkę to dobrze czy złe mam chyba te stare liczniki Polo z 98 Variant.
Pozdro!! :)
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Kiedy olej zmieniałeś?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
M
Misiek86V
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 24 sty 2010, 15:07
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Misiek86V »

Dwa tygodnie temu bo jak były mrozy po -20 to jakoś tak zaczęła po odpaleniu raz mrugnie i wymieniłem olej i filter ale jakoś przed mrozami tak nie było:/
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Poczekaj aż mrozy odejdą. Jak gaśnie, to nie ma się czym przejmować.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

przy okazji tematu tej ważnej kontrolki to powiem wam czego dowiedziałem się od znajomego który jest świetnym mechanikiem i fachowcem, w niektórych autkach np. takich zjechanych aut poleasingowych czy też tzw firmowych z poważnymi usterkami przedzawałowymi silnika typu brak ciśnienia oleju robi się następujący patent....
Ciśnienie słabe świeci kontrolka....podpina się kabelkiem do alternatora ten czujnik i po uruchomieniu wszystko wygląda że jest w porządku..w rzeczywistości jednak tak nie jest, także ważne jest to czy ta kontrolka gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika....
Co wy na to?? bo ja twierdzę że warto przed kupnem auta sprawdzić co czyha pod maską :cool2:
Puenta:
"Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal.....
civic r18a2/407 1,6 HDi
M
Misiek86V
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 24 sty 2010, 15:07
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Misiek86V »

Hmmm u mnie właśnie kontrolka mrugnie sekundę po odpaleniu auta i co myślisz o tym rat4:)
Ale silnik dobrze mi chodzi ogólnie ja też mało jeżdżę bo tylko o 9 rano trzy kilometry do pracy i powrotem o 18:)
Pozdrawiam!!
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

[quote=""Misiek86V""]Hmmm u mnie właśnie kontrolka mrugnie sekundę po odpaleniu auta i co myślisz o tym rat4:)
Ale silnik dobrze mi chodzi ogólnie ja też mało jeżdżę bo tylko o 9 rano trzy kilometry do pracy i powrotem o 18:)
Pozdrawiam!![/quote]

mam identyczna sytuacje ;) olej zmieniałem ok2 tys kilometrów temu, czujnik cisnienia oleju takze mam zmieniony a ta sytuacje mam od niedawna bo wczesniej tego nie zauważyłem ;) np w polo brata tez 6n 1.4 aex nie ma tego migniecia kontrolki zaraz po odpaleniu silnika ;) jak myslicie to moze byc problem z zima czy z samochodem własnie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”