Mam problem z Polo `96 1.0 AER gaz
mianowicie falowały obroty od 500 do 1500 na biegu jałowym na gazie było ok
dzień wcześniej silnik z niewiadomych przyczyn pracował na 3 cylindrach
doczytałem się że trzeba przeczyścić przepustnice aby zniwelować falowanie obrotów i tak też zrobiłem jednocześnie wyjmując świece i kable aby pracował na 4 cylindrach
okazało się że jedna ze świec była całkowicie zalana - (i już niby rozwiązałem problem)poczyściłem wszystko
po złożeniu niestety problem jest taki że ciągle zalewa tę jedną świece i chodzi na 3 garach zamieniałem już świece podmieniałem kable czyściłem kopułkę i palec i za każdym razem jest tak samo
po odpaleniu odrazu chodzi na 3 cylindry i dokładnie na tym samym cylindrze świeca jest mokra od benzyny
kupiłem kabel do vag-a po podpięciu wyskoczyły 3 błędy
519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 , Czujnik MAP - poza zasięgiem - G71
537 - Regulacja z sondą lambda , Kontrola czujnika tlenu
561 - Regulacja składu mieszanki , Kontrola dodawania mieszanki
skasowałem i po ponownym odpaleniu miał już tylko jeden 561
dopiero pierwszy raz mam doczynienia z Vagiem i dosłownie nie wiem co dalej robić
po tych wszystkich zabiegach efekt jest taki że jak chodził na 3 cylindrach tak chodzi tylko że teraz nie ma siły wjechać na podjazd z garażu podziemnego - HELP

PROBLEM ROZWIĄZANY DO ZAMKNIĘCIA