polo 1.0 na ???

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote="Michał88"]Najprawdopodobniej kostka stacyjki do wymiany.[/quote]
Po czym to wnioskujesz?? Jakby była padnięta kostka, to w ogóle by nie dawała sygnału na rozrusznik. U mnie działo się tak, że włączając zapłon wszystko było ok, ale przy próbie odpalenia auta jakby odcinało prąd na aucie.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="Michał88"]Najprawdopodobniej kostka stacyjki do wymiany[/quote]
[quote="JuStIcE"]Po czym to wnioskujesz?? Jakby była padnięta kostka, to w ogóle by nie dawała sygnału na rozrusznik.[/quote]
Bo slaby kontakt w kostce i ona odcina napięcie przez którą płynie dość duży prąd.
Lub słaby kontakt aku masa,lużne bezpieczniki główne.
R
Rhino
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 05 kwie 2010, 23:46
Lokalizacja: Wołów/Wrocław

Post autor: Rhino »

Sorki że tak późno pisze ale byłem za granicą i nie miałem możliwości... Po wymianie kostki stacyjki i niezmieniających się objawach oddałem samochód do mechanika... Facet wymienił aparat zapłonowy i po kłopocie... jedynie nie potrafię sobie tego połączyć z niekręcącym się rozrusznikiem :niewiem: ale ważne że już jeździ... :cool2:

Dzięki za porady.
m
mk127
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:15

Post autor: mk127 »

przepraszam że w tym temacie ale nie chce przez jedno pytanie zakładać nowego tematu. A pytanie mam czy instalacja gazowa sekwencja będzie pasowała z silnika 1.0 do 1.4 lub 1.6? Bo nie wiem czy da się ja przełożyć razem z silnikiem czy trzeba będzie zakładać nową instalacje gazowa?
R
Rhino
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 05 kwie 2010, 23:46
Lokalizacja: Wołów/Wrocław

Post autor: Rhino »

Z tego co się orientuje może wymagać lekkiej modernizacji jak będzie zakładana z mono wtrysku do pełnego wtrysku i na odwrót... Może bardziej doświadczeni się o tym wypowiedzą...
m
mk127
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:15

Post autor: mk127 »

właśnie chciałbym wybrać silnik z takim samym wtryskiem.
d
dragon172005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dragon172005 »

ja przekładałem z 1.0 AEV (monowtrysk) na 1.6 AEE (wielopunkt) i roboty jest naprawdę mnóstwo pompę w baku trzeba zmienić krućce przyłączeniowe od przewodów paliwowych nie pasują. i wiele innych rzeczy trzeba lewarek zmieniać bo w starszych jest wybierak w nowszych już na linki ja miałem rozbitą polówkę z AEE także miałem wszystko co trzeba

a jak jest możliwość to lepiej zawsze brać taki sam żeby pasiło wszystko
m
mk127
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:15

Post autor: mk127 »

Kurcze to teraz to musze się zastanowić czy to robic bo chciałem wielopunkt przeniesc za 1.0 wielopunkt. Może bedzie mniej roboty i do tego świeża instalacja gazowa ktorej jednak nie chciałbym wyrzucać i zakładać nowej na nowym silniku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”