Mam zamiar zmienić filtr powietrza, pomyślałem że zamiast oryginalnej warto byłoby zainwestować we wkład sportowy np. K&N, tylko nie za bardzo wiem jaki ma być i samej wkładki nie mogę znaleźć, liczę na Waszą pomoc, mam silnik 1.4 aqq, od razu mówię że stożka nie chcę, tylko wkład
Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 7:48 przez ...ADAM..., łącznie zmieniany 1 raz.
Kuknij pod maskę jeśli twoja puszka filtra jest taka owalna to będzie ten model
o taki:
VOLKSWAGEN Polo 1.4L L4 F/I - Type 6K 60BHP, Type 6N 8v Automotive Air Filter E-1210 http://www.knfilters.com/search/product ... rod=E-1210
Ostatnio zmieniony 14 lip 2009, 13:47 przez rat4, łącznie zmieniany 1 raz.
podlacze sie pod temat wkladki czy jest jakies odczucie po zastosowaniu jej? lepiej auto wkreca sie na obroty i czy tez jest fajniutki dzwiek zasysania jak na stozku? Znalazlem cos takiego http://allegro.pl/item668837707_filtr_p ... 0_100.html i mam dylemat czy kupic ta wkladke czy jednak dolozyc i KN wziac.
dźwięku niema... Ja u siebie w 16V ,,większą ochotę do jazdy" Autko może nie znacznie ale wyczuwalnie dostało trochę momentu. Robiłem test przy podjeździe pod górkę. Na piątym biegu przy 2000 obroty powoli spadały tak że na szczycie górki było to 1800-1700 natomiast na tym filtrze auto utrzymało swoją prędkość. Więc coś w tym jest. Jednak nie należy się spodziewać cudów. Trzeba też pamietać że filtr trzeba prać. Trzeba kupić specjalny zestaw K&N i zamiast wymienić filtr po 15000 wyprać go. W rozliczeniu na kilka lat do przodu. Cenowo wychodzi jak 3-4 filtry filtrona
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW
Mam pytanie o wkładkę, a dokładniej jak się ma Pipercross do K&N ? Gość z Inter Cars powiedział, że Pipercross jest równie dobry, a kosztuje ok 70zł przy 250zł za K&N, więc różnica w cenie jest spora.
Wkładka K&N jest z bawełny, Pipercross z gąbki. Nie wiem, czy Pipercross można czyścić...
Jak myślicie, warto brać Pipercross, czy lepiej zainwestować w K&N ?
Pipercrossa można czyścić, co do tej samej jakości w przypadku Pipera i K&N to się nie zgodzę, miałem kiedyś do tego samego auta dedykowanego Pipera i nie pasował idealnie w fabryczną puszkę gdzie z K&Nem nie było problemu. Co nie zmienia faktu, że za taką kasę Pipera warto brać
Katalogów żadnych nie czytałem, dał mi go kumpel od swojego byłego Polo. No i w ręku, obszar filtrujący robi wrażenie siatki z tworzywa metalowego, dlatego mnie to tak zdziwiło mam nawet orginalne pudełko ale niestety nie potrafie z niego nic odczytać.
Ja nie mniej jednak polecam ten wymysł, czuć jak by silnik swobodniej oddychał